Мицубиши притежава чрез модела си Lancer Evolution IX един ултра-спортен автомобил. Заедно с Impreza WRX STI двата модела покриват една екстремна пазарна ниша, чийто клиенти се отказват от много комфорт за сметка на истинската рали емоция. Затова Mitsubishi England вдига още малко налягането на турбото.
Моделът FQ-360 разполага с 371 к.с. - значително повече от 280-те на досегашната серийна версия Lancer Evo IX. Подразделението за моторен спорт на Mitsubishi генерира по-високата мощност чрез горивна помпа с голямо налягане, спортен катализатор и чип-тюнинг. Така се получава максимален въртящ момент от 492 Nm, доста повече от 355-те на серийния модел.
Ускорението от 0 до 100 км/час става за 4.1 секунди. За да се подобри аеродинамиката и управляемостта на автомобила, конструкторите поставят карбонова „устна" и дифузор на края на покрива. Може да се поръча и специален комплект за външно облепване на автомобила, за да се постигне пълна прилика с истинския рали-автомобил.
Към фотосесиятаВ купето има инструменти, които показват степента на зареденост на акумулатора, температурата на маслото и налягането на турбото. Малко лукс за водача се постига с климатика и навигационната система. За това допринасят кожените седалки, модел на Recaro и Момо волана. Който не си пада по кожа, може да се откаже от тази екстра и да плати 1460 евро по-малко. Амортисьорите Bilstein, спирачките Brembo и електронно-регулираната система за предаване на движението към четирите колела остават без промяна. Версията на Mitsubishi Lancer Evo IX FQ 360 може да се купи само в Англия и естествено с десен волан. Цената е около 52 000 евро, а продажбите започват от септември.