IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Chernomore

Porsche обнови състезателния 911 GT3 RS

Porsche разпространи официална информация за обновения състезателен модел 911 GT3 RS.

Porsche обнови състезателния 911 GT3 RS
Суперавтомобилът ще бъде показан на автомобилното шоу във Франкфурт през септември. Колата е с каросерия в два цвята и аеродинамични допълнения по нея. Отзад има нов карбонов спойлер. 



Автомобилът е с по-широка следа отзад и отпред. Изпускателната система е от титан с накрайници разположени в центъра на задната броня. Модернизирано е и активното окачване тип PASM. Колата е със задно предаване, а двигателят е с шест цилиндъра, атмосферен с обем 3.8 литра и мощност 444 к.с. Това е с 35 к.с. повече от предишния RS вариант. Съотношението обем/мощност е достигнало 113 к.с. на един литър. 



Двигателят се комбинира с механична скоростна кутия с шест степени. Ускорението от място до 100 км/час на новото Porsche 911 GT3 RS е за 4 секунди, а максималната му скорост достига 314 км/час. Променена и по-мощна е спирачната система, в купето има предпазна рама защитаваща екипажа при евентуално преобръщане. Джантите са с размер 19 цола, а гумите отпред имат размер 245/35, а отзад 325/30. 



Срещу доплащане може да бъде заменен стандартния оловен акумулатор с литиево-йонен, който тежи с 10 кг по-малко. Продажбите в Европа на обновеното Porsche 911 GT3 RS ще започнат през януари 2010, като цената на колата в Германия започва от 122 400 евро.
0 от 500
  • #25
    2 rate up comment 0 rate down comment
    Котоошу ( преди 16 години )
    Бай ЙОК кое ГТ е Ве10 612 к. с. , а?
  • #24
    2 rate up comment 0 rate down comment
    cvt ( преди 16 години )
    Много добра каляска.
  • #23
    2 rate up comment 0 rate down comment
    Иво ( преди 16 години )
    Важното,е че порше е доказало на всички производители на супер спортни автомобили,че знае как се прави такъв,НО и за ежедневна употреба.С това порше може спокойно да си обикаляш и да го караш удобно и в града и извън.За разлика от доста трудно управляеми ламборджинита примерно.Отделно капковидната форма е с най-добрата аеродинамика,това позволява колата да е по-височка за градските улици.
  • #22
    2 rate up comment 0 rate down comment
    иво ( преди 16 години )
    до йок новото 63 AMG е атмосферна атомна бомба :) а иначе най-напомпания турбо мотор е на koenigsegg 4,7 литра 1018 коня или нещо такова.Иначе доколкото знам Gemballa май щяха или правят доработка на GT3 и сложиха турбина.
  • #21
    2 rate up comment 0 rate down comment
    АВДИ ( преди 16 години )
    Много добър автомобил отвсякъде!
  • #20
    2 rate up comment 0 rate down comment
    йок ( преди 16 години )
    На *** май е с механичен компресор,а на Мерцедес,незнам коя година говориш зависи,старите осмаци също бяха с механичен компресор
  • #19
    2 rate up comment 0 rate down comment
    . ( преди 16 години )
    Мечта.
  • #18
    2 rate up comment 0 rate down comment
    Иво ( преди 16 години )
    обожавам мощните атмосферни двигатели,когато в едно предаване на топ гиър ставаше въпрос за 63AMG те казаха-това е истински мотор както и атмосферните на порше-една атомна бомба с постоянна мощ.63 AMG също е атмосферен мотора на корвет zr6 също е атмосферен,мотора на ферари 430 също...турбото няма гъвкавостта и мощ на атмосферния.
  • #17
    2 rate up comment 0 rate down comment
    Анонимен ( преди 16 години )
    Абе нема поршее само ЛАНЧА :D Специално за SOHK - ше ти купа една такава седалка да си бръмчиш у вас :DБесно е поршето ,честито на сички който могат да си го купат :)
  • #16
    2 rate up comment 0 rate down comment
    йок ( преди 16 години )
    прав си,GT 1 е състезателен болид