
Peugeot RCZ има по-широка предна и задна следа и е по-близо до пътя с 20 мм, а центърът на тежестта при спортното купе е по-ниско с 40 мм от този при стандартния 308.

Външността на Peugeot RCZ практически не е променена от тази на концепцията представена във Франкфурт преди две години. Запазено е дори панорамното задно стъкло със сложна форма, широките крила и силно изместената напред кабина за пътниците. RCZ има заден спойлер, който се появява автоматично при надхвърлянето на определена скорост.

Колата ще се предлага с три двигателя. Най-силният ще бъде бензинов турбоагрегат с обем 1.6 литра и мощност 200 к.с., който ще се комбинира с механична скоростна кутия с шест предавки. С този двигател Peugeot RCZ ще ускорява от място до 100 км/час за 7.6 секунди и ще има максимална скорост от 225 км/час.

Наред с него, RCZ ще се предлага и с атмосферен бензинов двигател с обем 1.6 литра с мощност 156 к.с., както и двулитров турбодизел с мощност 163 к.с. Летите джанти на спортното купе могат да бъдат с размер 18 или 19 цола. На покрива има панел от карбон, от карбон са и някои елементи от интериора.




0