IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Chernomore

BMW и PSA стават още по-добри приятели

Двете компании обмислят алианс.

BMW и PSA стават още по-добри приятели
BMW и PSA вече разработват съвместно малки двигатели, но както изглежда дружбата им няма да спре до тук. В скоро време, двете компании планират споделяне на платформи и части, които ще бъдат използвани за компактните им модели.Шефът на BMW Норберт Райтхофер (Norbert Reithofer), още преди време намекна за по-сериозното сътрудничество с PSA. 

Изглежда, че този намек ще се окаже твърда дума, защото според източници на Financial Times, двете компании вече водят задълбочени преговори за съставяне на алианс.

Ако алиансът между двете компании стане факт, споделените компоненти ще се използват за компактните коли на PSA и гамата на MINI. Не е изключено някой от общите елементи да намерят място и в колите с марка BMW.

Въпреки, че сътрудничеството между BMW и PSA изглежда напълно възможно, двете компании твърдят, че все още водят преговори за взаимоотношения и с други автопроизводители.
0 от 500
  • #15
    0 rate up comment 0 rate down comment
    expert ( преди 16 години )
    Много примитивно, направо не е за вярване! Дано така да не се държите и на пътя!
  • #14
    0 rate up comment 0 rate down comment
    Анонимен ( преди 16 години )
    525td кво стана ве ? Що пак избяга? Като ти казах ,че си жена и то страхлива друг път не се прави на битка ,като ти си страхлив. И като лъготиш кви БМВ-та имаш за 100 000лв. мислиш ли ,че ти повярвах? "ЧАкай ме на Метро в 17.00ч. да ти покажа БМВ-ти си и носи 1000лв." от 16.45ч. до 17.15ч. чаках в дъжда да ти видя БМВ-то. И бой щеше нещо да ме биеш дето не ти вярвах. И кво стана? Ни БМВ ни бой? Май ти треперят партенките и само пред монитора си мъж. *** страхлив.
  • #13
    0 rate up comment 0 rate down comment
    E46 ( преди 16 години )
    Така ли стана,BMW да спасява PSA!Стига бе,BMW са най-добрите,категорично,но да не са майка Тереза!
  • #12
    0 rate up comment 0 rate down comment
    Bob ( преди 16 години )
    Ами признавам, че аз самия не съм имал фр. автомобил, но това съвсем не е случайно. 3-*** мои близки приятели имаха нови - 2 ситроена 1 пежо. От нито един нямам добри отзиви. Може би единствено материалите в интериора. С4-ката има най-отвратителната возия, на която съм се качвал, на всичкото отгоре непрекъснато нещо и се разваля. Кола на 30 хиляди и всеки 2 ри-месец е в сервиза за нещо. Пича я продаде от страх, че ако изтече гаранцията ще се вътри много лошо.
  • #11
    0 rate up comment 0 rate down comment
    хахаха ( преди 16 години )
    по добре да си правят каручките само в китайщот ако почнат да ги мешат с тия дето правят в африка кенефите им съвсем ше се размиришат :)
  • #10
    0 rate up comment 0 rate down comment
    Ivan ( преди 16 години )
    Окачванията в нормалните страни не се поправя по простата причина, че дори да е слабо там не се чупи или разбива заради хубавите им пътища. Тук обаче алуминиевите неиздържат много, но то по тия дупки няма вечно окачване. Само нас ни бърка това окачване. Хората си купуват пежо и рено карат ги по 3-4 години и ги сменят без да им дават проблеми пука им за окачване или за това, че не били издръжливи моторите (примерно) само нас ни пърка какво се случва с КОЛАТА СЛЕД 8 години когато вече е бънгия...
  • #9
    0 rate up comment 0 rate down comment
    Серго ( преди 16 години )
    Ама за да го твърдиш това (че френскот окачване е скапано), трябва си карал и поддържал такъв автомобил. Ама не ми се вярва.
  • #8
    0 rate up comment 0 rate down comment
    Acer ( преди 16 години )
    По добре с Peugeot и Citroen отколкото с Volkswagen и Seat ...
  • #7
    0 rate up comment 0 rate down comment
    GTE ( преди 16 години )
    Тъй като доста се занимавам с окачвания на автомобили, от инженерна гледна точка, мисля, че френското окачване от доста време на сам не е никак скапано, не е спортно, не чете дупките по пътя, но нито е лабаво нито се троши, както на Аудитата и на Баварците, които в допълнение са и скъпи за ремонт. Носачите са си консуматив. Мисля че времето ще покаже кой какво ще взаимства, но ако френските коли станат скъпи както БМВ-то пазарат ще търси друга алтернатива и това ще са китайски, корейски и японск
  • #6
    0 rate up comment 0 rate down comment
    Triforce ( преди 16 години )
    Съгласен съм с теб, НО... я с ипредстави, че французите копират големите платформи от БМВ, а пък германците - малките от ПСА? Дали МИНИ-то и БМВ 1 няма да имат много по-добра возия? Е, да... ще се почупва... лекичко...