Състезателният автомобил е създаден на базата на суперавтомобила Chevrolet Corvette ZR1 и е със същата алуминиева рама, шаси, кормилна система и като цяло има същия дизайн.
В съответствие с изискваният към състезателните автомобили от клас GT2, широчината на задното антикрило е била намалена с 25%, но дължината на сплитъра е останала непроменена в сравнение със серийния Corvette ZR1. Промени има в дифузьора, който сега е без ребра.
На състезателната версия е монтиран спирачен механизъм с карбонови дискове, а летите джанти са от алуминий, а не от магнезиева сплав, както е при серийната версия.
През текущия сезон Chevrolet Corvette C6.R ще бъде с двигател V8 с обем 6.0 литра и мощност 470 к.с. Този двигател е създаден на базата на по-мощния агрегат с обем седем литра използван от версията състезаваща се в клас GT1.
Двигателят на C6.R работи с така нареченото „състезателно гориво”, смес от бензин и спирт. От GM съобщават, че за надпреварата в Льо Ман през 2010 г, където техния автомобил Corvette ще се състезава с моделите на Aston Martin, Ford, BMW, Porsche и Ferrari, се подготвя нов осемцилиндров двигател с обем 5.5 литра.