IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Chernomore

Toyota пуска хибриден Auris още идната година

Toyota потвърди плановете си да пусне хибридна версия на хечбека Auris за европейските пазари до средата на идната година.

Toyota пуска хибриден Auris още идната година


Според съобщението на японската фирма, Auris Hybrid ще бъде произвеждан в завода й в Бърнастон, Великобритания. Все още не са публикувани никакви технически данни за хибридния автомобил, но най-вероятно Auris ще използва същата хибридна система позната от новото поколение на Prius. Тя комбинира бензинов двигател с обем 1.8 литра с два електромотора.

Президентът на Toyota Europe, Тадаши Арашима казва, че с това си решение японската фирма цели да направи хибридните модели по-достъпни и да повиши относителния им дял по улиците на Европа. Това дава повод да се предполага, че Auris Hybrid ще има по-ниска цена от Prius и ще бъде сериозен съперник на хибрида на Honda, Insight.
Хибридният Auris ще влезе в най-популярния сегмент на европейския пазар, там където са Volkswagen Golf, Renault Megane, Ford Focus и Opel Astra. Auris се продава в Европа от пролетта на 2007, като досега са реализирани над 370 000 автомобила от този модел.

Сега Auris се предлага с различни двигатели, сред които е и новият бензинов агрегат с обем 1.33 литра и мощност 101 к.с При него средният разход на гориво се определя от фирмата на 5.8 литра на 100 км. Най-силният двигател монтиран на Auris SR180 (на снимките) е турбодизел с обем 2.2 литра и мощност 175 к.с. който има среден разход от 6 литра на 100 км.
0 от 500
  • #9
    0 rate up comment 0 rate down comment
    blow my cock ( преди 16 години )
    Отворен,като си карал мецедеси кажи какъв цьвят свти таблото на А-сериата
  • #8
    0 rate up comment 0 rate down comment
    Triforce ( преди 16 години )
    Напълно съм сериозен! Королата е английска сглобка. Гледах някаква табелка на страничната греда и започваше с буква, отговаряща на английска сглобка - това според форума на Тойота. Колата като окачване е супер. За 55 000 км. не е мръднала. Тропането ми казаха, че МОЖЕ да бъде от тръбите на климатичната инсталация - така било при много автомобили нисък клас. Взе също да поскърцва оттук, оттам. Само един тип от Пловдив е имал същият проблем, но при него е било някако каре. При мен всичко уж здраво
  • #7
    0 rate up comment 0 rate down comment
    az sim ( преди 16 години )
    abe tipatsi imal sim i sim karal vsyakakvi ne mi gi hvalete vzemete MERCEDES dori da e vtora rika da go karat i vnutsite vi cao
  • #6
    0 rate up comment 0 rate down comment
    козаря ( преди 16 години )
    каква корола имаш? турска от старата, японска от новата или южно африканска от новата?
  • #5
    0 rate up comment 0 rate down comment
    187 ( преди 16 години )
    triforce сериозно ли говориш?има ли други проблеми освен това тропане?тойота е все пак.
  • #4
    0 rate up comment 0 rate down comment
    moko ( преди 16 години )
    А бе Auris не е чак толкова продавана в Европа,защо лъжат!Щом Hyundai/KIA от средата на 2007 са продали дори малко повече в Европа,за какъв успех на Toyota си говорим!Да не споменаваме за VW,Ford,Opel и Renault.
  • #3
    0 rate up comment 0 rate down comment
    :) ( преди 16 години )
    Щом "това" ще ти носи, чак такова удоволствие... Вземи си го тогава
  • #2
    0 rate up comment 0 rate down comment
    Triforce ( преди 16 години )
    А с какво ли ще е удоволствието, като направи 55 000 км., като моята Корола и гадно скърцане и потропване да гали слуха ти? И като знам, че ползват по-твърда пластмаса... май ще е по-звучно скърцането, отколкото предполагаш. Не прави грешка - вземи си Хондичка, ама Сивик седан, че се прави в Япония. Не си купувай японско-европейско-не_знам_си_какъв автомобил. Ако ти вдигна капака на Королата ми и ще се чудиш дали не си вдигнал капак на Голф...
  • #1
    0 rate up comment 0 rate down comment
    manntraxx ( преди 16 години )
    С какво удоволствие бих си карал едно такова в София.