Следователно тази машина може да бъде интересна само за фетишисти на тема „обем" или естествено за онези клиенти, които биха предпочели автоматична скоростна кутия. По-мощният вариант 170 к.с. TSI и 200 к.с. турбо FSI ще се предлагат опционално със скоростната кутия DSG, която има двоен съединител, докато по-слабият TSI ще се комбинира само с ръчно превключване, но и с Типтроник с шест степени. Третата новост в портфолиото на Jetta е познатият от други модели на VW 2.0 литров TDI мотор с 170 к.с. Данните тук са 8.6 сек. до 100 км/ч, 222 км/ч максимална скорост и 6.0 л/100 км среден разход. Филтърът за твърдите частици е сериен, а преносът на силата е поверен на ръчна шестстепенна скоростна кутия. Същевременно другите TDI варианти на Jetta, т.е. моторът с 140 к.с. и 1.9 TDI с 105 к.с. могат да се поръчат и с DSG. Нормален автоматик за дизелите на Jetta не се предлага, както и досега. Версия с шестцилиндров мотор също не се предлага, нито модел със задвижване на четирите колела. Цените (за Германия) са съответно 22550 евро за TSI 140 к.с., по-мощният вариант е с 1400 евро по-скъп, а новият топ-дизел струва от 26725 евро. Може би Ви интересува и това:VW GOLF 2007 - НОВИ МОТОРИ И НОВИ ДЕТАЙЛИ