IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Черно море

J.D. Power публикува доклада за качеството за 2009

Lexus е на първо място следван от Porsche, Cadillac, Hyundai и Honda.

J.D. Power публикува доклада за качеството за 2009
Най-зле са Land Rover, Smart и Mini.
J.D. Power и партньори класира автомобилите по броя на проблемите на 100 продадени коли. Средният показател за индустрията е 108 проблема на 100 продадени автомобила (спрямо 118 за миналата година, което е чувствително подобрение).

Най-добре се представят Lexus (84/100), Porsche (90/100), Cadillac (91/100), Hyundai (95/100) и Honda (99/100).
От американските автомобили Ford, Chevrolet и Mercury са в горната половина на таблицата с резултат по-добър от средния за индустрията, Chrysler е надолу, близко до дъното с резултат 136/100.
Най-лошо се представя Mini със 165/100. Вижте пълната таблица.

0 от 500
  • #19
    0 rate up comment 0 rate down comment
    Анонимен ( преди 15 години )
    J.D. Power -ВИНАГИ СА С КОЙТО ПЛАЩА !!
  • #18
    0 rate up comment 0 rate down comment
    radostin_e. ( преди 15 години )
    Няма нищо чудно в челното място на Hyundai.Аутомедия спести от началото на пролетта инфо от Швеция,че i-серията им там 2 годишни са по-малко дефекти от Mazda,Toyota и Honda.И за 2008 Hyundai бяха над средното ниво.Какво чудно има!
  • #17
    0 rate up comment 0 rate down comment
    Vantage ( преди 15 години )
    Нещо не ми се връзва...Акура е 15-та - Хонда е 5 -->по-луксозната марка по-назад ?!Форд - 7-8 - Линкълн - некаде 30-тиСУБАРУ !!! са от последните наред с Додж и Крайслер!!! МАЗДА са след средата (дето по авто билд са на челните места...)Класацията ми се вижда много необективна!
  • #16
    0 rate up comment 0 rate down comment
    TURBO FORD ( преди 15 години )
    Остави J.D.Power.Други са смешниците.Хвани първия Autobild и ще видиш само немски марки,на фона на френски и италиански,за да им се подиграват.Като пишат за други марки,дори не си правят труда да препишат правилно параметрите им.По-големи смешен от немския PR няма.Много са боси!
  • #15
    0 rate up comment 0 rate down comment
    Анонимен ( преди 15 години )
    Брей от БМВ трябва да се разстрелят направо с това Мини. Та като гледам тая кола според Американците не излиза от сервиза. Както и Смарта на Мерцедес. Баси трошляците ,да те е страх да тръгнеш с тях на път .. че може и да спиш на пътя.
  • #14
    0 rate up comment 0 rate down comment
    Анонимен ( преди 15 години )
    Мога да публикувам още мнооого глупости от J.D. Power! И ако още някой не е проумял ,че който си плати той ще се окичи с наградите на J.D. Power . Да си помисли пак.
  • #13
    0 rate up comment 0 rate down comment
    nakata ( преди 15 години )
    В същото време в анкета от 219 000 потребители в UK, в голфовия сегмент,например,най-доволни бяха от Kia Ceed.
  • #12
    0 rate up comment 0 rate down comment
    nakata ( преди 15 години )
    И европейските класации са силно пристрастни.Чеата в аутобилд от кои марки били доволни европейците (бяха само европейски) по критерий,забаележете,участие в i-net форуми..!?!?!Значи ако си доволен от колата си трябва да си губиш времето пред компа и да пишеп в *** форуми!Баси логиката?
  • #11
    0 rate up comment 0 rate down comment
    Анонимен ( преди 15 години )
    За втора поредна година Prius е най-харесваният от клиентите модел според изследването за удовлетвореност на клиентите, проведено в Германия от реномирания институт за маркетингови проучвания J.D. Power & Associates. Изследването е седмо поред и за втора поредна година класира модела на Toyota Prius на първо място по одобрение от страна на клиентите. Хибридът постигна най-висок резултат като автомобил, който напълно удовлетворява своите собственици.
  • #10
    0 rate up comment 0 rate down comment
    RWD ( преди 15 години )
    Продължение: Освен това ADAC и TUV посочват какъв процент от проблемите са дребни, колко са сериозните проблеми. Това също има голямо значение. От друга страна трябва да се има предвид, че както си личи това изследване на J.D.Power е за американския пазар. Помислете върху тези неща преди да пускате *** коментари. Моето мнение е, че не може да се взима предвид статистика, която отчита просто броя на проблемите без да ни казва какви са те. Има проблеми и проблеми.