Шефът на Porsche Венделин Видекинг (Wendelin Wiedeking) изпрати писмо до председателя на синдикатите Бертолд Хубер (Bertold Huber) и до президента на VW Group Фердинанд Пих (Ferdinand Piech), в което ги помоли да не дискутират дълга на Porsche публично.
В момента вървят разговори на Porsche с държавата Катар за да решат проблема с липсващите финанси. Все още е актуален и вариантът за сливане на Porsche с VW Group, което вероятно ще стане след приключване на сделката с Катар.
Макар да нямат средства за да финансират кредитите си, от Porsche обявиха относително висока печалба преди облагане с данъци. Според анализатори обаче, голяма част от тази печалба е получена от спекулации с цената на акциите на VW.
През последните девет месеца продажбите на Porsche са паднали с 28%, но в същото време оборотът е паднал с 15% (почти два пъти по-малко) и е 4.6 милиарда евро. Това показва, че въпреки кризата, продажбите на по-скъпите модели на Porsches са пострадали по-малко.
През последното десетилетие ежегодно Porsche отчиташе печалби в рамките на 13 до 20%, което беше най-високото равнище на печалби в цялата автомобилна индустрия.