Ford възприе нова стратегия за рекламиране на луксозното си подразделение Jaguar в САЩ. Новата рекламна стратегия включва безплатното предоставяне на най-новите модели на Jaguar на млади и представителни хора, които имат достъп до проявите на висшето общество. Тяхната единствена задача ще бъде да посещават с автомобилите на фирмата местата, на които потенциалните клиенти на Jaguar присъстват.
Според вестник Wall Street Journal, така Ford се опитва да върне интереса към някога доста популярната сред по-богатите хора марка и да спре тенденцията за намаляващи продажби през последните години.
Един от „агентите" изпълняващи новата рекламна стратегия на Jaguar/Ford e 27 годишният Нико Боси от Ню Йорк. Изглежда като модел и често посещава светски събития в Манхатън, това го прави идеалния „рекламен агент" на фирмата, въпреки че сам не спада към потенциалните богати клиенти на Jaguar. Колата му навсякъде предизвиква интерес, а Нико е доста словоохотлив и споделя отличните си впечатления от новия Jaguar и неговите технически характеристики с всеки. За тази мисия Нико не получава пари, от Форд дори не му плащат и разходите давани за светските мероприятия. За него е достатъчно, че безплатно ползва най-новия модел на Jaguar и става неизменно обект на внимание, където и да се появи. Подобно на Нико, но по западното крайбрежие на САЩ, новият Jaguar ХК разхожда 30 годишния скейтбордист Риис Форбс. Сега Форд наема подобни „агенти" из целите Съединени щати. Подобен рекламен подход показва изключително добри резултати и това е причина към него да се обръщат и други производители. „Рекламни агенти" на Дженерал Мотърс движат из Детройт на най-новия модел на Cadillac Escalade. Daimler Chrysler опита подобна стратегия при представянето на новата R-класа, като раздаде (но само за по една седмица) десетки нови автомобили на грижливо подбрани клиенти с много добри контакти в обществото. Новата рекламна стратегия изисква малки разходи, дава добри резултати и има бъдеще при маркетинга на новите модели, считат експерти в авто-бизнеса.