IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Chernomore

BMW предостави Х1 за тест-драйв на журналисти

В края на миналата седмица, BMW покани автомобилни журналисти от цял свят на остров Майорка, където направи тест-драйв на финалната серийна версия на компактния си SUV модел Х1.

BMW предостави Х1 за тест-драйв на журналисти
Този автомобил ще бъде позициониран веднага след X3, чието ново поколение ще е с по-големи размери и ще бъде маркетирано като по-луксозно от досегашното. Второто поколение на BMW X3 ще излезе на пазара през 2011 г. 


Размерите на Х1 също така са впечатляващи за класа си (дължина 4457 мм, или само със 112 мм по-къс от сегашния Х3). 

И при този тест-драйв в Майорка новият Х1 беше с маскировка, която ще свали едва на автомобилното изложение във Франкфурт през септември. Продажбите в Европа ще започнат през октомври, съобщиха от Баварската фирма. 


Четвъртият след Х3, Х5 и Х6, SAV (според терминологията на BMW), ще се конкурира в класа в който сега е VW Tiguan, а не след дълго ще бъде и  Audi Q3


BMW X1 ще се произвежда на модифицирана версия на платформата на Серия-3. Автомобилът ще има изразени off-road качества (без да са екстремни), както беше демонстрирано по терените на Майорка. Колата е екипирана със системата за задвижване на четирите колела xDrive


На пазара BMW X1 ще се предлага първоначално с три бензинови и три дизелови двигатели. Бензиновите ще включват двулитровия агрегат с две версии на мощността – 143 и 170 к.с., както и трилитровия двигател с шест цилиндъра и мощност 265 к.с. 


Първоначално дизеловите двигатели ще бъдат само двулитрови с три версии на мощността – 143, 177 и 204 к.с.  





0 от 500
  • #14
    0 rate up comment 0 rate down comment
    Анонимен ( преди 16 години )
    АУДИ И БМВ изтрещяха тотално!За чий са им тези модели,имат предостатъчно а и ще бъдат бая скъпи което за този свит пазар във момента е лошо!Очаквам БМВ 0.1 и АУДИ Q 1.3:)
  • #13
    0 rate up comment 0 rate down comment
    MoTkO ( преди 16 години )
    тия шваби се излагат тотално почнаха да правят големи пумийдобре че не сам болен фен на бмв
  • #12
    0 rate up comment 0 rate down comment
    dfgh ( преди 16 години )
    Ми покриват различни класове, все пак на някой може Х3 да му е малко, а Х5 голямо и ще избере Х1... това правят и мерцедес, неси ли забелязал колко КЛАСА имат вече...
  • #11
    0 rate up comment 0 rate down comment
    Анонимен ( преди 16 години )
    и къде останаха емблематичните за времето си Е30 туринг ? и какви са тея недоносчета който започнаха да правят от BMW ?X5 е приличен автомобил , но всичко друго е или твърде непрактично (Х6) или прекалено нескопосано (Х3 , Х1) ако съдим по разликата между Х5 и Х3 то следва че Х1 ще е като качина на фона на БМВ. Жалко.....
  • #10
    0 rate up comment 0 rate down comment
    IMC ( преди 16 години )
    Нищо повече от поредната глупост.
  • #9
    0 rate up comment 0 rate down comment
    ббб ( преди 16 години )
    вместо да правят куп модели без да имат разлика, да си изпипат стандартните , да повишат качеството и ще продават повече.А не ни рак ни риба.
  • #8
    0 rate up comment 0 rate down comment
    Julie ( преди 16 години )
    Koq e unikalnata kola za teb v takuv slu4ei?Qvno e 4e ima6 dosta pretencii.Edva li nqkoq firma bi otgovorila na tqh!
  • #7
    0 rate up comment 0 rate down comment
    Анонимен ( преди 16 години )
    всичките са ми едни и същи и нито единн не ме впечатлява - Х1,3,5,7,9,11,...***, не знам кой ги следи вече.Пълни ***, което се отнася и за Ауди де, прекалено много шум за 11 см разлика и малко фейслифтче,....
  • #6
    0 rate up comment 0 rate down comment
    Анонимен манаф ( преди 16 години )
    ...задава се бъдещото най-продавано БМВ. Сега сички *** и комплексирани мутри ша си го накупат за държанките си.
  • #5
    0 rate up comment 0 rate down comment
    Анонимен ( преди 16 години )
    Разликата между cruise control и avtopilot е огромна.Едното служи за поддържане на постоянна скорост, а другото освен и тази функция, се грижи и за управлението на автомобила, съобразно околното движение. Avtopilot вече има в няколко автомобила, дори и на българския пазар. Хонда Акорд, например предлага опция за avtopilot, но махнеш ли ръце от волана се самоизключва.