fallback

Най-вероятно Citroen ще прави супер автомобил

През следващите 3-4 седмици Citroen ще реши дали да пусне в серийно производство супер колата GT.

Това беше съобщено от шефа на производството във фирмата Винсент Бесон (Vincent Besson). Citroen GT беше показан за първи път като концепция на салона в Париж през миналата година. Дизайна е на Такумо Ямамото. Първоначално този автомобил не беше предвиден за серийно производство, а по скоро беше „шоу кар” показващ възможностите на фирмата. Сега в Citroen обмислят серийното й производство. Ако решат да дадат зелена светлина за производството на GT, което според Бесон е „много вероятно”, ще бъдат произведени само 15 автомобила, като всеки от тях ще струва около 1 милион евро. „Целта пред този проект не е да спечелим пари, но няма да си позволим и да губим пари”, казва Бесон. За разлика от концепцията GT, която е с електрически двигател, при серийната версия двигателят ще бъде V8 от Ford или General Motors. От Citroen ще решават в близките дни кой от двигателите да вземат, като изискването е мощността да е около 500 к.с. Според Бесон в Citroen вече има заявен интерес от клиенти. Ако колата получи зелена светлина за производство, серийната й версия ще бъде показана през септември във Франкфурт.
Тагове:
fallback
  • #35
    никой ( преди 15 години )
    виий нурмални ли сте ...не сравнявайте неща които нямат нищо общо, нито като цена нито като кола ... не можеш да сравняваш ситроен за 20 000 Е с Мерцедес за 120 000 Е. повярвайте има разлика м/у автомобилите. А тук виждам че обсъждате 10 г-ните таралясници и от там си правите извода. Цялата статия може само да радва почитателите на ситроен, старят се от сериино производство на масов автомобил да направят уникат, аз лично им пожелавам успех :) нищо лошо няма такива коли да ни радват окото по път
  • #34
    dCi - diesel Commonr ( преди 15 години )
    ауди и vw то нз дали си слушал как работат се едно чувал с орехи бласкащ нз дали си и отварял но сам разочарован! но да само те имат хубва дизел от немците
  • #33
    BELEG ( преди 15 години )
    ZA NEMSKATA VOZIQ SAM SAGLASEN CHE E MALKO PO TVARDA NO PAK PO STABILNA I PAK KOITO KAJE CHE NA AUDI DISELA NE E DOBAR E PALEN SHIZOFRENIK CHE TOVA E NAI DOBRIQ DIZEL ZA MOMENTA OBACHEKOITO KARAL NEMSKA I SE KACHI SEGA FRENSKA SE CHUDI KAKVA E TAQ LODKA !!!!!!!!
  • #32
    dCi - diesel Commonr ( преди 15 години )
    "KOITO E IMAL FRENSKA KOLA I SLED TOVA NEMSKA ZNAE RAZLIKATA " да возиш се се едно си на таборедка,дизел да не говоря немците нямат дизел освен бмв с пежо! а тези който са карали немска и са я заменилис френска какво мога да ти кажат?
  • #31
    BELEG ( преди 15 години )
    КООЙ ПАК ТИ Е КАЗАЛ ЧЕ ВСИЧКИ НЕМСКИ ДИЗЕЛИ СА ДОБРИ МЕРЦЕДЕС НАПРИМЕР НИКОГА НЯМА СЕ НАУЧАТ ДА ПРАВЯТ ДОБЪР ДИЗЕЛ ОТ ВРЕМЕ ОНО ИМ СА СКАПАНИ ДИЗЕЛИТЕ КАКТО НА БМВ ВИЖ СЕГА АУДИ ДРУГА РАБОТА ИМЕННО АИДИ СЕФТЕ ЖЪЖЕДОХА ДИЗЕЛ Ж 24 ЧАСА НА ЛЬО МАН И АКО НЕ СЕ ЛЪЖА 3ИЛИ5 ПОРЕДНИ ГОДИНИ ПЕ4ЕЛЧТ С Р19 ТДИСЛЕД ТЯХ И ПЕЖО СЕ ОПИТВАТ ПРЕДИ СЕГА ЩЕ СЛАГАТ ДИЗЕЛ НА Р8 ПЪРВИТЕ КОИТО СЛАГАТ ДИЗЕЛОВИ МОТОРИ НА СПОРТНИ КОЛИ
  • #30
    BELEG ( преди 15 години )
    ии колко километра нажартат тия хора на година 10000 има ли ??? като не се кара тая кола каквато и да е няма да има проблеми олачването не се рахлопва а се скапва на трусиони ко искаш олачване от сталиново ереме
  • #29
    Sigismund Freud ( преди 15 години )
    Хм...И кой си ти,че да решаваш кой "дизайн" е гаден и кой не?!? И от футбол разбираш,нали?
  • #28
    popular and handsome ( преди 15 години )
    Хората в София Франс Ауто са дрюжелюбни. Стараят се до колкото могат. Трудно им е да продават автомобили с такъв гаден дизайн като новите пежа (изключая Пежо 407 и 206 plus). В АМК са груби, защото знаят, че Ситроените са с по-добър дизайн и не се стараят толкова.
  • #27
    Sigismund Freud ( преди 15 години )
    И какви са тези 90%??? Ако беше истина,Autobild щеше да даде банкет! Айде да не говорим глупости,а? Аз какво да кажа за немските дизели,дето пушат като запалена гума и "трошат орехи" под капака? И това е масово,не единични бройки.
  • #26
    Sigismund Freud ( преди 15 години )
    Хайде да не си разказваме легенди за това,кой колко е киснал в сервизите! Познавам много хора с Пежо и Ситроен,които само наливат бензин и нафта и си свиркат.Е,единия смени горивна помпа (Bosch) на 190 000 км.което си е нормално.А относно окачването-може и да се разхлопва,ама "каскенщайн" също се разхлопват до едно грозно положение,защото едно нещо се чупи,само ако го има! За 307 - двама пича познавам,колите са закупени от СФА преди 7-8 години,няма такива песни с огледални дискове и скорости.
fallback
Последни