IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Chernomore

Toyota не дава технологии на GM

General Motors няма да получи достъп до хибридните технологии на Toyota.

Toyota не дава технологии на GM
Според информация на вестник The Wall Street Journal, който цитира представител на Toyota, появилите се по-рано съобщения в японските медии, че Toyota ще предостави свои хибридни технологии на GM не са верни. 


Сега японската фирма е производител номер едно в света на хибридни системи с бензинови двигатели. 

В същото време японците си сътрудничат с Ford и Nissan, като предоставиха на американската фирма лиценз за свои хибридни технологии, а на сънародниците си цяла хибридна система комбинираща бензинов с електромотор. 

Има и информации, че Toyota заедно с Isuzu планира към 2010 г. да разработи и хибридна система комбинираща дизелов двигател с електромотор. С аналогична хибридна система се занимава и групата PSA Peugeot Citroen, която ще започне серийното производство на такава система през 2011 г.
0 от 500
  • #24
    0 rate up comment 0 rate down comment
    Тойота ( преди 16 години )
    Хибридът е с по-високо кпд от всеки тракащ дизел.Хибридът използва и енергията от спиране и инерция и т.н.,така кпд-то му нараства много,отделно че бензиновия му мотор е по цикъла на Аткинсън с по-високо кпд.Така яе хибрида е с по-високо кпд като цяло от тракащия дизел.И хибрида е много по-икономияен и тих!!! И не хвърля сагди,нито серни окиси и т.н.На хибрида не са му нугни допълнителни катализатори,филтри и тем подобни работи,които оскъпяват само колата и я правят по-тегка,хибридът си е чист
  • #23
    0 rate up comment 0 rate down comment
    Тойота ( преди 16 години )
    Първо Лексуса хибрид е ве 6,а не ве 8,и електромоторите му дават уникална сила,затова е по-бърз от всияки тракащи дизели хаха. Приус е най-икономияната и екологияна кола в КЛАСА СИ.Кво поло ми говорите,то е 3 класа отдолу. В класа на пРИУС няма по-икономияна кола и с по-ниски емисии. Дизелите новите и старите са супер зле,хвърлят винаги сагди,серни окиси,а хибрида не. Дизелите са и по-тегки. Форд Фузион в америка ползва лицензна тойота хибридна техника.Форд си плащат за системата на Тойота
  • #22
    0 rate up comment 0 rate down comment
    rado ( преди 16 години )
    И аз съм убеден,че дизловите компактни модели в "С"-сегмента с кубатура около 1.6 са по-икономични от Приуса,дори и в града.
  • #21
    0 rate up comment 0 rate down comment
    БяйХйуй ( преди 16 години )
    Има една серия на топгиар където сравняват пирус със 911 по икономичност... познай кой би.. ама не беше пируса .. гледай го може и да се светнеш нещо....
  • #20
    0 rate up comment 0 rate down comment
    БайХйуй ( преди 16 години )
    Тойотке, тойотке.. дали заради електромотора или заради ве 8 бензиновия двигател въпросния лекхуй върви толкова? И в такъв режим "на рез" дали ще е по екологичен от дизелите... а за това колко бълват... то се сравнява с това какво правят и ... познай: заради по-високата си ефективност(КПД) дизелите имат по-добро(по-малко за к.с. или н.м.) специфично отделяне на емисии. Да не говорим за блутек и тн филтри дето разграждат сичкото гад що има.
  • #19
    0 rate up comment 0 rate down comment
    kolev ( преди 16 години )
    Тракащ ти е мозъка!Аз имам копмапактен дизелов хеч,и средно ми харчи 4.7 - 5.3/100 нафта без да преувеличавам.Що не питаш диларите на Тойота в София колко харчи на практика Приус-а?На токава каране не падал под 5/100 бензин реални.Така,че говори ми за дизели,не ми пречиш!Освен,че е достатъчно безшумен,е и почти двойно по-евтин от Приуса.Баста!
  • #18
    0 rate up comment 0 rate down comment
    Емо ( преди 16 години )
    Като биодизела.. Уж био, но използва толкова вода и толкова площи се изсичат в Ю.Америка (и не само) за насажденията за производството му, че като се тегли четрата излиза по-неекологичен от стандартния!А най-големият замърсител с въглеродендвуокис са говедата.....
  • #17
    0 rate up comment 0 rate down comment
    Емо ( преди 16 години )
    Екологичността е прекрасна рекламна кампания, но нищо повече! Ако за Тойота това беше толкова важно, нямаше да прекарват Приуса с кораби, или поне трябваше да са сигурни, че корабите са екологични (ако това е възможно). Да не говорим, че технологиите за батериите и самите батерии не са най-екологичното нещо..
  • #16
    0 rate up comment 0 rate down comment
    Emo ( преди 16 години )
    Хибридите и дизелите имат плюсове и минуси! Всеки сам за себе си може да прецени кое е по-добо за него и кое не си струва!Ако се използва за 100% градско каране от типа "София цетър" - средна скорост 12 км/ч, хибрида дава по-добри показания. Ако има по-дълъг преход и по-висока средна скорост (тип предградие - град; или по-свободни булеварди), дизела е по-икономичен..Всеки си анализира прехода и решава какво му е по-необходимо...
  • #15
    0 rate up comment 0 rate down comment
    Emo ( преди 16 години )
    "Студията на идния Golf BlueMotion харчи само 3,8 литра дизел на 100 км и отделя минимални 99 грама CO2 на километър""В резултат на това VW твърдят, че новият Passat може да се похвали с разход на гориво от 4.3 л/100 км във варианти седан и комби. Това е подобряване на разхода на гориво с близо 0.2 л/100 км спрямо стария BlueMotion. Емисиите на въглероден диоксид също са редуцирани от 136 г/км на 128 г/км и 129 г/км съответно за седана и комбито."