IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Черно море

Първи информации за новото поколение на Audi A3

Това са първите компютърни образи на новия Audi A3, който ще бъде на пазара от началото на 2011 г.

Първи информации за новото поколение на Audi A3
Британското списание AutoCar съобщава, че за първи път при семейството на А3 ще се появи и седан, предназначен за пазара в САЩ. Заедно  с него ще видим традиционния хечбек, sportback и кабриолет. 


Решението да се добави седан към разновидностите на А3 се определя от експертите като добро, защото версията на А4 с четири врати доста нарасна по размери през последните години. От 1994 г. когато се появи първото поколение на А4, тя увеличи дължината си с цели 320 мм, широчината се увеличи с 90 мм, а височината с 15 мм. 

Сега новият седан  Audi A3 ще има размери подобни на тези които предлага Volkswagen Jetta с дължина около 4550 мм. За разлика от доста консервативната Jetta, новият седан A3 ще има профил на купе, но ще предлага и много място за багаж с обем на багажника от над 500 литра. Това е със 130 литра повече от това което предлага днешния  A3 Sportback. 

Бъдещето поколение на А3 ще бъде произвеждано на нова платформа, която ще служи и на модели на „роднинските” Seat, Skoda и Volkswagen. Окачването ще запази комбинацията от  MacPherson отпред и четири раменна конструкция отзад. 


Новият A3 няма да предложи радикални промени в дизайна, както личи от компютърните образи, като ще запази стила, който помогна на автомобила да реализира повече продажби в много европейски страни от Серия-1 на BMW и А-Клас на Mercedes-Benz. 

Audi ще представи новото поколение на A3 с базисен турбодвигател TFSI с обем 1.2 литра и мощност 105 к.с. Това е малко повече от мощността на днешния базисен двигател на А3, бензиновия 1.6, като новият двигател обаче ще има с 15% по-нисък разход на гориво. След него ще идва версията с двигател с обем 1.4 литра и мощност 140 к.с., следван от 1.8 с мощност  170 к.с. и 2.0 TFSI с мощност 210 к.с. „Горещият” S3 quattro ще остане с 2.0 turbo, но с повишена мощност с 15 коня до 280 к.с. 

При дизеловите двигатели за А3, базисен ще бъде 1.6 TDI с мощност 105 к.с. При него стандартно ще бъде монтирана системата stop-start и той ще има среден разход на гориво от под 4 литра на 100 км. Сред другите дизелови агрегати ще бъде и двулитровия с две разновидности на мощността - 140 и 170 к.с. В Audi работят и върху версия на този двигател с две турбини, като казват, че ще постигнат мощност подобна на тази при двулитровия би-турбо на BMW – 204 к.с. 


Стандартно новото Audi A3 ще бъде със задвижване на предните колела, но ще има и версия със система 4х4. Освен механичната скоростна кутия с шест степени, която ще бъде базисна, ще се предлага и трансмисия със седем предавки и два съединителя.
0 от 500
  • #57
    0 rate up comment 0 rate down comment
    VeR ( преди 15 години )
    mai tyka nqma smisul da se pishe, jalko ,4e pisah. Vsi4ki sa qko kompleksirani i znaqt samo da psuvat zad monitora. A za S line, otidi do Porsche zapad i pitai za razli4nite , da vidim kakvo 6te ti ogtovorqt i posle dawai kompetentno mnenie. A8 ima bez S line, ima samo s vutre6en, vutre6en+vun6en, i ve4e S8, no prosto S8 s nai golemiqt benzin.ESt Ima i A8 L, na koito mu se dawat 300 000+ ;] Aide vs sus zdrave, produljavaite da merite vuv foruma, i da karate tro6ki na 10+ godini
  • #56
    0 rate up comment 0 rate down comment
    Steve ( преди 15 години )
    Всеки има право на мнение Един си харесва Ауди друг Форд и т нЗашо разни *** се правят на разбирачи и занимават и другите хора с бръмбарите които им се въртят в главата
  • #55
    0 rate up comment 0 rate down comment
    axaxaxax ( преди 15 години )
    Почнете коментарите от първя и вижте какви деца има - един бил инжинер (незнайно какъв) втори имал А8, трети бил ***... слезте на земята бе деца на по 15 години карат А8 "ЕС-***" :D:D и престанете с това "крадене" от БМВ или БМВ от Ауди, неразбрахте ли че колите им са коренно различни, това че вие виждате (само вие феновете на опр. марка) "еднакви" елементи е ваш проблем.
  • #54
    0 rate up comment 0 rate down comment
    до xxx&ghjghj ( преди 15 години )
    тук един и същи *** пише и си отговаря,баси ***
  • #53
    0 rate up comment 0 rate down comment
    ххх ( преди 15 години )
    3. Съвременният стил в дизайна. Меки форми, но с ръбове, характерните стопове и фарове. Почти няма разлика между Ауди и БМВ стилово. Единствената разлика е, че Ауди е по-сладникаво, по-безидейно, скучно и понякога нелепо. А самият стил на формите тръгна от първа серия на БМВ - дъгите и заострянията.
  • #52
    0 rate up comment 0 rate down comment
    ххх ( преди 15 години )
    2. Лед светлините. Това като отговор на БМВ, защото Ауди винаги са се държали като ощипани госпожици, а БМВ имат от доста време светещи кръгове за габарити. Комплексарският отговор на Ауди е: и ние го можем това. ЛЕД светлините не са измислени от Ауди и нямат много общо с дизайна. Много се харесват, обаче на определен кръг потребители ;)
  • #51
    0 rate up comment 0 rate down comment
    ххх ( преди 15 години )
    Ta като отворихме думата за дизайн, да видим какво характеризира едно Ауди днес:1. Решетката, която стига до долу. От къде произлиза? От Валтер Де Силва, който направи подобни разчупвания и в Алфа Ромео, преди да дойде да работи за VW. С цялото ми уважение, това нито произлиза от Ауди, нито е кой знае каква идея....следва продължение
  • #50
    0 rate up comment 0 rate down comment
    ххх ( преди 15 години )
    Да кажеш убедено като кон с капаци, че Ауди са номер 1 в дизайна е само по себе си достатъчно да разбера, че имаш известни липси между слушалките. А скъпите коли не са само Ауди! Мнението ми за другите в тази пазарна ниша е доста различно ;)
  • #49
    0 rate up comment 0 rate down comment
    Triforce ( преди 15 години )
    325d - Ти сериозен ли си или си глупав?И защо всички само се карат и ги избива на агресия. Откакто се возих в Ауди А6 2009-та година, за мен новите, подчертавам - НО-ВИ-ТЕ BMW-та не са достатъчно добри, да се сравняват с Ауди. Говоря отвътре, като интериор. Да не говорим, че 3.0 дизел 233 коня с 4х4 просто стои като залепен на пътя, вози много добре, а пък в същото време си запазва спортният дух. Та стига глупости, бъдете малко по-бективни, а не кой от кое село бил...
  • #48
    0 rate up comment 0 rate down comment
    ххх ( преди 15 години )
    Toчно там е работата, че си написал инжИнер, вместо инжЕнер и продължаваш да се палиш и да си мислиш, че разбираш от работата ми. Освен това май ме бъркаш с още някого. Сега какво, за да си доволен ще трябва да те намеря в *** на географията и да ти кажа сополанко в очите?