IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Черно море

HYUNDAI ACCENT: НОВ МОДЕЛ С ДВЕ ВЕРСИИ НА КАРОСЕРИЯТА

С две версии на каросерията, две нива на оборудване и три вида двигатели стартира новият модел на популярния корейски автомобил в компактния клас Accent. Третата генерация на произвеждания от 1994 година модел има напълно нов външен вид. Докато досега Accent се предлагаше основно като автомобил с пет врати, новото поколение вече ще бъде във вариант с три и с четири врати.     

HYUNDAI ACCENT: НОВ МОДЕЛ С ДВЕ ВЕРСИИ НА КАРОСЕРИЯТА
Седанът с четири врати има дължина на каросерията 4.28 м, което е със 7 см повече от предшественика с пет врати. Моделът с три врати от своя страна има дължина 4.05 м, размер, сравним с дължината на новото поколение масови малки автомобили като новия Фиат Гранде Пунто например. В купето би трябвало да седят сравнително удобно до пет пътници. Що се отнася до багажника, тук балансът е попроменен. Старият модел имаше възможност за сваляне на облекалката на задната седалка, докато сега този вариант при седана с четири врати логично е отпаднал и багажникът му побира 390 литра обем (за сравнение старият модел побираше 321 до 859 литра). Версията с три врати от своя страна побира само 270 литра в багажника, който обаче позволява разширяване чрез сваляне на седалката като при досегашния модел.    
Дизайнът на новия модел е напълно променен. Въпреки това автомобилът е запазил закръгления си облик. Характерно е, че радиаторната решетка е оформена по различен начин за двата варианта на каросерията. Формата на фаровете също не е съвсем еднаква.Страничната линия на автомобила е позиционирана малко по-високо, което предполага засилване на впечатлението за солидност. Задницата на новия модел с четири врати напомня оформлението на задната част при стария, но версията с три врати радва с нова модерна оптика и дори шикозен спойлер на покрива. Двете нива на оборудване в купето се казват, както и досега GL и GLS. На пазара в Западна Европа още базовият модел се предлага серийно с климатик, електрически предни стъкла (при версията с четири врати и задни), електрически регулируеми и загравящи странични огледала, както и фарове за мъгла. Централното заключване също е серийно, но няма дистанционно управление. Старият модел предлагаше два мотора - бензинов с 85 к.с. и дизелов с 82 к.с. Сегашната генерация предлага един агрегат повече. Гамата обхваща два бензинови мотора 1.4 и 1.6 литра, както и един 1.5 CRDi дизел. Всички двигатели се комбинират петстепенна ръчна скоростна кутия. Дизелът е значително по-як, отколкото досега с максимална мощност от 110 к.с. и максимален въртящ момент от 235 Nm, които са на разположение от 1900 до 2750 оборота. Разходът е свален до 4.6 литра на 100 км средно. Ускорението от 0 до 100 км/ч става за 11.5 секунди, а максималната скорост е 176 км/ч. Базовият бензинов мотор предлага 97 к.с., а 1.6 литровият 112 к.с.

0 от 500