Дизайнът на новия модел е напълно променен. Въпреки това автомобилът е запазил закръгления си облик. Характерно е, че радиаторната решетка е оформена по различен начин за двата варианта на каросерията. Формата на фаровете също не е съвсем еднаква.Страничната линия на автомобила е позиционирана малко по-високо, което предполага засилване на впечатлението за солидност. Задницата на новия модел с четири врати напомня оформлението на задната част при стария, но версията с три врати радва с нова модерна оптика и дори шикозен спойлер на покрива. Двете нива на оборудване в купето се казват, както и досега GL и GLS. На пазара в Западна Европа още базовият модел се предлага серийно с климатик, електрически предни стъкла (при версията с четири врати и задни), електрически регулируеми и загравящи странични огледала, както и фарове за мъгла. Централното заключване също е серийно, но няма дистанционно управление. Старият модел предлагаше два мотора - бензинов с 85 к.с. и дизелов с 82 к.с. Сегашната генерация предлага един агрегат повече. Гамата обхваща два бензинови мотора 1.4 и 1.6 литра, както и един 1.5 CRDi дизел. Всички двигатели се комбинират петстепенна ръчна скоростна кутия. Дизелът е значително по-як, отколкото досега с максимална мощност от 110 к.с. и максимален въртящ момент от 235 Nm, които са на разположение от 1900 до 2750 оборота. Разходът е свален до 4.6 литра на 100 км средно. Ускорението от 0 до 100 км/ч става за 11.5 секунди, а максималната скорост е 176 км/ч. Базовият бензинов мотор предлага 97 к.с., а 1.6 литровият 112 к.с.