Ferrari 599XX е с двигател предлагащ мощност от 700 к.с. при 9 000 об/мин. Колата е с аеродинамична система, която повишава прилепването й към пистата. Системата наречена Actiflow включва и „вентилатори” в задната част на багажника, които насочват въздуха преминаващ под колата през две решетки в задната част.
Динамиката на колата е доведена до възможния максимум чрез "High Performance Dynamic Concept". При тази система се обвързват максималните възможности на механиката с електронен контрол за постигането им.
Собственото тегло на 599 ХХ е ниско благодарение на многото компоненти от карбон и фибростъкло. Скоростната кутия е преработена така, че съкращава времето за превключване.
Говори се, че в крайна сметка ще видим и вариант на този автомобил, който е за по-масова употреба, като Ferrari ще представи тази версия на 599 сравнително скоро. Остава да видим дали това ще се случи.