fallback

Бъдещият BMW 1 ще е с три цилиндъра

Новото поколение на BMW 1-Series трябва да се появи на пазара след около три години.

Автомобилът ще следва посоката заложена от днешното поколение, но ще търси още по-висока ефективност и екологичност. Шефът на развойната и изследователска дейност в Баварската фирма Клаус Дрегер (Klaus Draeger) заяви, че бъдещото поколение на компактния автомобил ще има три цилиндров двигател. Това обаче не означава, че BMW ще посегне на динамичните характеристики на колата.  Новото поколение три цилиндрови двигатели ще бъдат с компресор, което ще позволи да предлагат висока мощност и в същото време нисък разход. Най-голямата изненада обаче идва от предвижданата изцяло електрическа версия на бъдещото поколение на Серия-1, която ще се появи около една година след стандартния автомобил.
Тагове:
fallback
  • #24
    dfgewr ( преди 15 години )
    Оф стига писахте за псевдоавтомобили като 1-цата на BMW, MB CRC купе е 100 пъти по-яко от тази заспала единичка. Тя е жалка.
  • #23
    до fifilota ( преди 15 години )
    виждал си 1-ва серия ти през крив макарон,киртак въшлив.Ти пежо 205 нямаш бе,клошар
  • #22
    fifilota ( преди 15 години )
    Моля игнорирайте писанията на това 12-годишно лапенце.
  • #21
    y96 ( преди 15 години )
    Първо,2.5 е най-фалшивия дизел изобщо.А този 2.0/177 коня не го напъвай много,да не изквичиш на умряло,че в БМВ всичко е кекакво.Като видиш пукната без причина глава на такъв същия мотор,на кола малко след гаранция,ще запееш друга песен.
  • #20
    incompetent ( преди 15 години )
    Извинявам се, 8 години след това!!
  • #19
    incompetent ( преди 15 години )
    Да, колега, питай ме :) Аз съм собственик на Е46 фейслифт 2.0 дизел. Страхотна кола. Супер динамичен дизел и дърпа като пушка. 2001 година, 150 коня. Сега, 5 години след това, половината 2.0 дизели на другите марки са с по-малко коне. А на БМВ вече са със 177 коня. Супер добре върви колата и е по-пъргава от 2007 520d, която е със 163 коня, но е и малко по-тежка и "по-плавна". Абсолютно никакви проблеми вече 150,000 километра!Много хора дават компетентно мнение, без изобщо да имат опит. Жалко.
  • #18
    fifilota ( преди 15 години )
    Отиди си напиши домашното вчерашно лапенце родено 96 година!
  • #17
    Triforce ( преди 15 години )
    Аз съм бъдещ собственик на Е39 525 дизел, 6 цилиндров. Точно в сервиза, ми казаха, че дюзите са запушени. Мотора е комън-рейл от 2-ро поколение. По колата е ремонтирана само някаква помпа за 350 лева и 2 дюзи по 400 лева. Всичко е от нафтата на Лукойл, защото колата е карана само с такава нафта. Лукойл - рафинерията - бензиностанцията си е частна. А иначе всичко взмеа от Лукойол, както спомена един човек по-долу. Относно дюзите - има Бош и БОШ! Има Нокия и нокия... има ... абе разбра ме, нали? :
  • #16
    y96 ( преди 15 години )
    Дюзите им били по-специални,бла,бла!Нали са на Бош!Значи са като всички други,какво ги изкарвате БМВ нещо особено!А дизелите им не струват,не заради дюзите,а заради механични проблеми.Питайте някой собственик на 2.5 или на Е46 2.0 дизел.БМВ ако е,само бензин!
  • #15
    fifilota ( преди 15 години )
    Оф, не се научиха, че 1-ца купе и кабриолет са много по-харесвани и изглеждат по-добре от този противен хечбек!
fallback
Последни