Виж пич сменил съм почти всякакви модели коли. Обаче не обичам да се венчая за една кола ,както предпочитат някой хора. Аз карам 1-2 години една кола и ми омръзва и я сменям. Та ако взема всеки път да ръся маса пари за чисто нови коли направо не знам къде ще му излезе края. За това си купувам 2-3 годишна карам я 1-2 години и я продавам. И до този извод съм стигнал след доста коли, които съм сменил както и брат ми. Колите до 5-тата година нямат проблеми с оригиналните части ,ремонтите почват след 5-та-6-та година. Имай предвид ,че последното Ауди което си купих и още карам бе 2-годишно тъй като си вървеше с фактурата и сер. книжка видях ,че като ново е струвало 82000лв. аз го взех за 36000лв. само даваш 50лв. в БОШ да ти я тестнат и проверят, отнема около час да я проверят за удари ,еърбеци, борд.компютри за грешки навигации ,автоматика те си знаят хората дори компресията на всеки цилиндър поотделно ти замерват и ти дават бележка с кривата на всеки цилиндър. Та да не съм балък да дам 82000лв и след 2 години да я продам на половин цена? Аз ако купя нова кола все едно съм се венчал до живот за нея. Все още не съм съвсем остарял на 36 години съм и все още ми е кеф да карам актуални марки и за това .. Просто за това. И трябва да ти кажа ,че 90% от Българите правят като мен. А пропуснах да ти кажа ,че Автокъщите от където си вземам колите са Капитолия,Софавто и Автолукс и винаги после ми приемат колата и само доплащам разиката с новата. А иначе *** продавай кола 6-7 месеца .. Не се занимавам с гупости а и нямам време. Просто като пораснеш и ти ще почнеш да разсъждаваш така. И накрая само ще ти кажа една истина най-бедните си купуват нови коли а най-богатите втора ръка. Може да звучи смешно но статистиката в Европа доказа точно това. От ЕС Гърция е най-бедната (преди да влезем ние) но 87% от шофьорите там са си купили колите чисто нови, няма друга държава в ЕС дори да се доближи до такъв процент. Най-богатата страна в ЕС Англия е с най-малък процент нови коли едва 20% от шофьорите са си купили колата нова ,останалите си купуват и въртят коли 2-ра ръка.
4akat balaci kato teb kato vijda6 4e cenata m/u nova i 2-3 godi6na e nezna4itelna si kupi nova kola, ili ti darji6 da si poredniq gaz s bmw,mercedes ili audi drugi marki koli ne te interesuvat.
Незнам ама в България цените са страшно високи! От една година съм заделил пари но уви цените не са мръднали от началото на годината въпреки ,че колите остаряха с по една година. Май нашите търговци ,които отдавна мрънкат ,че са на загуба ,всъщност търсят огромна печалба. Говора за колите след 2005г. и съм си набелязал и от трите марки БМВ,Мерцедес и Ауди. Но в момента дори има парадокс 2-3 годишните са с цени като чисто нови!! Естествено на чисто новите паднаха цените(може и да е заради кризата) и за това се доближиха до цените на втората ръка. А най-смешното е при S-класите . Щото S-класата е на пазара от 4 години но въпреки това най-евтината втора ръка почва от 100 хиляди на горе. А 2 годишна S-класа е поне с 10-20000 по-скъпа от чисто нова такава. Еми как според вас някой ще даде 140 000лв. за 3-годишна S-класа ,която като нова е 145000лв. същата със същите екстри и мотор. Само с тая разлика ,че ако на втората ръка нещо се развали плащаш десетки хиляди левове, щото се сещате кви са цените на частите а новата е с 2 години гаранция и с доста по-евтина за застраховка.
tva sa gluposti pulni pichove, ne se vruzvaite.kakvo znachi sredna cena? kak sa q smetnali?sigurno sa vzeli vis4ki A3 primerno, sabrali sa cenite i sa gi razdelili na broq na kolite. pulna bezmislica. ekstri, motor, kone vsi4ko igrae rolq kakvo se zabljujdavate. A3 1.9 TDI gi ima za po 2200 evro v germany, kakvi sa tiq 6000 evro sredna cena. pulni bezmislici
Нали уж цените бяха паднали? Ама аз като гледам те са скочили много нагоре. Кви са тия цени не мога да разбера. Пасата 12000лв. там. Ами разходите до тук,митници,граници,автовози,ДДС, ако е и акцизна то тоя модел ,който е от преди 12г. ще е на цена в България почти на цената ,която е имал като чисто нов!!! А тия цени при най-старата А4 и БМВ-тата са просто толкова завишени ,че ако внесеш такова нещо в България никога не можеш да го продадеш.
Tva 4e si fen na bmw ne zna4i 4e tiq ko4ini struvat tolkova 8000eur za bmw 3ta seriq ot 99 basi mamata v nai skapata avtoka6ta nqma da izkat pove4e ot 12000lv ina4e realno i 9-10 ne struva.
Автора на статията преди да седне да пише би било добре първо да се осведоми за някой детайли относно премията. Няма премия за 9-годишни автомобили. Премията се дава за автомобили над 10 години и с регистрация в Германия поне 1 година преди рециклирането. Така, че примера в статията е крайно неуместен. Въпреки това има много автомобили над 10 год. струващи доста повече от 2500 евро, но те явно не са джоба на българина, който гледа преди всичко де е евтинко, а другите показатели са на заден план.
Ami za sajelnie da Balgariq ne q za4itat za evropa a za tretiq svqt v moment sam v period na smqna rabotno mqsto i trq da ti kaja 4e dori seriozni firmi s mejdunaroedn imidij si pravqt gavra s predlaganto zapla6tane za bg firmite nqma da govorq tam e qsno.