
Видими са и по-големите арки над колелата, особено над предните колела, които не пасват на калниците. Отзад четирите накрайника на ауспуха при F430 са заместени от два накрайника монтирани високо, както е при 430 Scuderia. В същото време има още една широка тръба монтирана в средата на задницата, която най-вероятно е истинският накрайник на ауспуха при 450.

Капачката на резервоара е преместена от лявата на дясната страна. Появили са се нови отвори за въздух. Двигателят за бъдещия F450 е разработка на базата на сегашния V8 от 430, но с увеличен работен обем до 4.5 литра и вероятна мощност около 500 к.с.

Скоростната кутия ще бъде видоизменен вариант от трансмисията със седем степени и два съединителя от California. Новият Ferrari F450 ще има изцяло разработена от алуминий конструкция, дело на фирмата Alcoa, която е автор и на рамата при 430.

Собственото тегло при 450 ще бъде намалено още повече, което ще повлияе на динамиката и ефективността на колата.


1