IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Черно море

Малко познати имена – Bitter Vero

Bitter е малка и сравнително неизвестна немска фирма, която на салона в Женева се представя с два свои модела, наречени Bitter Vero и Bitter Vero Sport.

Малко познати имена – Bitter Vero
Те са създадени на базата на моделите на GM – австралийския Holden Commodore и американския му „братовчед” Pontiac G8. 

Ерих Битер (Erich Bitter) се занимава с доработка на различни модели на General Motors още от 70-те години на миналия век. Сега неговите модели предизвикват интерес на изложението в Женева. 


Bitter Vero (на базата на Holden Statesman) е дълъг 5.2 метра, а Vero Sport е малко по-къс – 4895 мм. И двата модела имат идентични предници и се различават главно по интериора и разстоянието между осите. 


И Vero Sport,  и по-дългата версия са с един и същ двигател - LS2 с осем цилиндъра, обем 6.0 литра. Различават се обаче по своята мощност. 


Докато Bitter Vero предлага 365 к.с., при Vero Sport двигателят е с компресор и предлага 600 (с механична скоростна кутия) или 550 к.с (с автоматична скоростна кутия). Собственото тегло на автомобила е относително ниско за тези размери – 1762 кг (BMW M5 например тежи с около 100 кг повече). 


В Европа V8 Bitter Vero има начална цена 90 000 евро, а Bitter Vero Sport от 115 000 евро. 

0 от 500
  • #4
    0 rate up comment 2 rate down comment
    EmoXide ( преди 15 години )
    За мен това си е чисто извращение!В автомобил, който кротко си прилича на семеен седан, да се вложи такава мощност, е не просто нескромно, а ненормално!!!Относно интериора на 100% съм сигурен, че качеството на изработка, си струва парите, в сравнение с Holden.
  • #3
    0 rate up comment 2 rate down comment
    Елин ( преди 15 години )
    Красота! Харесва ми колата.
  • #2
    0 rate up comment 2 rate down comment
    Анонимен ( преди 15 години )
    незнам какво не ти харесва в интериора...просто хората са заложили на нещо по-семпло, което да не натрапва за някакви нереални технологии...на мен лично ми допада
  • #1
    0 rate up comment 2 rate down comment
    DeadFox ( преди 15 години )
    При положение, че на съответния Холден цената е доста по-ниска бих избрал него, а това не знам, снимките ли са кофти или нещо друго но интериора все едно аз и Пешо от горната махала сме го сглобявали, иначе характеристиките на компресорния вариант са си доста впечатляващи.