IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Черно море

Европейска премиера на Cadillac SRX в Женева

Световната премиера на Cadillac SRX беше през януари на изложението в Детройт. Сега този модел официално дебютира и в Европа.

Европейска премиера на Cadillac SRX в Женева
Кросоувърът с пет врати и места за пет пътници е създаден на базата на дизайна на концепцията Provoq. Колата има дължина 4833 мм, широчина 1910 мм и височина 1668 мм. Разстоянието между осите е 2807 мм, следата отпред е 1626 мм, a отзад 1620 мм. 


На европейските пазари Cadillac SRX ще се предлага с един единствен двигател V6 с обем 3.0 литра. Неговата мощност е 193 kW (262 k.с.) при 6950 об/мин., a максималният му въртящ момент е 300 Nm достъпен при 5600 об/мин. Двигателят ще се комбинира с автоматичната скоростна кутия с шест степени 6T70 Hydra-Matic, която ще предава движението към четирите колела, като задният диференциал eLSD се управлява електронно. 


Тази система дава възможност до 100% от движещия момент да се пренасочи към едно единствено колело, което при дадена ситуация се нуждае от него.  На пазара в Европа ще се предлага възможност срещу доплащане да се заменят стандартните джанти с размер 18 инча за такива с размер 20 инча. 


В Cadillac очакват новият SRX да бъде интересен за европейците със своя дизайн, с динамичните си възможности, комфорт и лукс. Колата ще се предлага със специален 3D дисплей за навигационната система, самонасочващи се фарове, аудиосистема с хард диск, два монитора на облегалките на предните седалки, пълен комплект от въздушни възглавници и много други високотехнологични системи. 


Наред с това, новият SRX отговаря и на европейските изисквания за защита на пешеходците. 

0 от 500
  • #2
    0 rate up comment 0 rate down comment
    petar ( преди 15 години )
    доста добро дизайнче...можеха да "бръкнат" в дупето на Х5 нооо...някакво дизелче да бяха пуснали
  • #1
    0 rate up comment 0 rate down comment
    Nemo ( преди 15 години )
    За съжаление този автомобил идва на европейския пазар в меко казано неподходящо време. Модата на този тип "vehicle" отдавана не е в апогея си. Моите уважения за Опел и (ГМ) но не бих дал 2-3 пъти повече пари за облечен в нови лъскави одежди масов автомобил. Предполагам че ще струва поне колкото ML или X5 на знаете кои марки. Според мен разбирането на американците за луксозни автомобили е малко встрани и назад от европейци и японци взети заедно. Нямат голям шанс в Европа без качествен дизелов мотор за този автомобил.