Колата ще има по-спортно и стегнато окачване, което ще я приближава още повече до пътя. Променена ще бъде и кормилната система, модернизирани ще са и спирачките и скоростната кутия.
Двигателят ще си остане без промяна от този, който се монтира на стандартната версия Ferrari 599 GTB Fiorano –V12 с обем 6.0 литра и мощност 620 к.с.
Втората версия е обозначена като 599XX. Тя ще бъде носител на всички най-нови технологии разработени в италианската марка както за болидите във Формула 1, така и за серийните автомобили.
Според информация в английското издание Autocar, тази версия ще бъде произведена в ограничена серия и няма да бъде сертифицирана за движение по пътищата за обществено ползване.
Бъдещите собственици на Ferrari 599XX ще могат да управляват колата само на специални писти, а през останалото време техните автомобили ще бъдат пазени в завода на Ferrari.