Ако публикувания резултат се окаже верен и бъде признат официално, това ще извоюва ново място на GT-R сред суперавтомобилите, без това да се отрази на цената (относително по-ниска от тази на автомобили с подобни динамични характеристики).
Промените направени в модел 2010 са главно от софтуерен характер. По-конкретно засягат контрола на скоростната кутия. Намалени са оборотите при старт със системата Vehicle Dynamic Control (VDC) от 4500 об/мин при сегашния модел на 3000 до 3500 об/мин при модел 2010. Не е известно дали теста за ускорение от място до 100 км/час е правен с включена система VDC или тя е била изключена.
Все още няма официално съобщение от Nissan за постигнатия резултат, но тестът е бил направен на пистата Nissan Tochigi и официално съобщение трябва да се появи всеки момент.