IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Черно море

McLaren ще произвежда съперник на Audi R8 и Porsche 911

McLaren скоро ще представи нов суперавтомобил, който ще има амбицията да се противопостави на модели като Audi R8 и Porsche 911.

McLaren ще произвежда съперник на Audi R8 и Porsche 911
Неговата цена ще бъде също подобна на споменатите два модела, като ще започва от около 89 000 евро и ще стига до около 114 000 евро. Този модел е част от плановете за разширяване на производството на McLaren Automotive (отделът създал Mercedes-Benz SLR McLaren и болидите F1) и превръщането му в производител на серийни автомобили. 


Както е известно сега фирмата разработва автомобил с кодово название P11, който ще бъде в класа на Ferrari 430. През идните пет години McLaren планира да произведе няколко хиляди автомобили в завода си в графство Съри в Англия. 

Бъдещият съперник на Audi R8 ще бъде произвеждан на платформата на P11 и ще има задно предаване като него. Каросерията му ще бъде компактна, малко по-къса от тази на Audi R8. По дизайна на колата работи Франк Стефенсон (Frank Stephenson), бивш дизайнер във Fiat и Ferrari. 

Колата ще има стилистика идваща от P11, както и от оригиналния модел F1 създаден от Питър Стивънс (Peter Stevens). За да не бъде вътрешен съперник на P11, този автомобил ще е с атмосферен двигател V8 с обем 6.2 литра от Mercedes AMG. Колата ще бъде с тегло 1300 кг и ще има мощност 450 к.с. Ще ускорява за 4.5 секунди и ще има максимална скорост 312 км/час. Спирачките на автомобила ще бъдат керамични, скоростната кутия полуавтоматична с превключване от волана. 

Очаква се този автомобил да се появи на пазара през 2012 г.
0 от 500
  • #20
    0 rate up comment 0 rate down comment
    Анонимен ( преди 15 години )
    Имаш опит неможе да ти се отрече, но имаш опит с нармални автомобили долу се говори за супер коли и супер марки. Това първо.Второ, ако под качество имаш във предвид "дълговечност", тогава да, прав си! Обаче качеството е субективен показател наистина! Това за което ти говориш е намалението на дълговечността на немските машини (например голф 2 се движи все още без проблем докато голф 3 вече се разпада).Това е пряко свързано с консуматорския начин, по който се развива обществото а именно - консуматорски - тоест компаниите предпочитат да инвестират в материали и технологии с по малък запас защото копувачът очаква автомобилът да му служи не 20 години а 3! И затова "качеството пада", ама друг път, качеството се вдига!, "трайното качество" пада.
  • #19
    0 rate up comment 0 rate down comment
    Анонимен ( преди 15 години )
    Господи колко мъка има в България боже! Под статия за Макларън намесиха Немски масови автомобили, че даже и култовият Голф 2 от 88 година :)). Да се смея ли да плача ли......Поне Анонимен Номер 16 си призна, че говори наизуст ;) /прочел някакви "спецификации" и цените и от там съди за качеството на немското/. Мъкаааа
  • #18
    0 rate up comment 0 rate down comment
    Бакалов ( преди 15 години )
    Първо - интересувам се от коли от 15 години и чета много по темата. Второ - карал съм БМВ, Мерцедес, Форд, Опел, Фиат, Лада, Ситроен, Мицубиши, Нисан, Тойота, Деу, Рено, Алфа, Сааб - половината служебни, другата половина на приятели и гаджета. Имал съм Джета, ама не беше особено поддържана. Бащата има Рено (капризно), а аз сега карам Пежо 806. Карал съм и Х-тайп, ама само 1 ден. Имам над 80 хил. км за 4 години с 10 различни коли и карам почти всеки ден (не по 20 км.). Та мисля имам реален поглед над нещата. Имам и приятели, които смениха по 3 нисана или по 3 хонди и не искат да чуват за друго. Аз към Пежото също нямам забележки (20 хил. за половин година и съм правил само стартер-четки).И трето - спецификации е техническо понятие, а аз говоря за качество. Не казвам,че германките са некачествени - просто са далеч зад това, което бяха. Сега мисля, че качеството им е близко до японското, често под него (тойотата не я коментирам - рав4 на 3 години с изгнила греда как ти се струва? Водих я да и сменят накладките и я видяхме!). Май само Опел са си с неизменно качество, ФВ също, ама повечето не ми харесват- въпрос на вкус.
  • #17
    0 rate up comment 0 rate down comment
    Анонимен ( преди 15 години )
    Карайте си старите коли и спокойно,имам си голф2 88год.и мога да ви кажа тази кола няма счупване как са я правили кажете ми.
  • #16
    0 rate up comment 0 rate down comment
    Анонимен ( преди 15 години )
    Пич изгледал си всички сезони на мега гиър и се мислиш за спец вече.....Обаче!Просто нещата не са такива които си ти представяш ти, защото тук говорим за представа, за поглед върху света - неможеш да ме убедиш че си се качвал даже и в една пета от колите (по марки, не модели)за които говориш. Тъй че спора е за познание за разбиране на света и за коли.Повярвай ми не ми е нужно да притежавам япански автомобил за да знам, че е по-лош от немския - хората го пишат в техтическите си спецификаии, защото са точни, инженери, просто няма кой да ги оцени и да си направи изводите....Та за това говоря виж цените, виж кочеството виж спецификациите и после развиваи теории.А за консуматорското общество можеш да се информираш от хммм незнам от обществото около теб
  • #15
    0 rate up comment 0 rate down comment
    Бакалов ( преди 15 години )
    За съжаление на всички запознати, има един факт - БМВ, Ауди и Мерцедес вече са н далеч по-ниско качество от моделите, които им донесоха славата на най-надеждните коли. Вече правят ширпотреба и целта е да купуваш кола след 7-8 години пак. А ние им се радваме на колите от 2000г. Такава е и икономическата логика - направиха Мерцедес 123 и хората си го караха по 15 години (викат му милионника, зашото с грижи и макс 1 осн.ремонт си ги прави), през това време поръчките падат. Целта е да произвеждаш и продаваш! Запомнете го! Английските коли никога не са били най-здравите, обаче са по-евтини(справка - Роувър). Лукс и спортния сегмент обаче е друго (Ролс-Ройс, Бентли, Ягуар, любимия ми Лотус, Ленд Роувър Дифендър и т.н.)Астън Мартин е статус автомобил и въпреки добрите показатели отстъпва много на конкуренцията откъм спортно усещане, ДБ5 е ужасно трошлив, та това с чупенето не е новост. След Хенри Ройс и Ролс-Ройс не е толкова здрав вече (спомнете си за Силвър Гоуст от 40-те, още го карат и е икона в автомобилостроенето). Френските коли пък имат незаслужено лоша слава (в частност Пежо), а и много често оправдана (Рено - почти всички модели), Ситроените са 50/50 според модела. Италианките не са за всеки (добрите), а фиат е ясен (макар, че има и много доволни от него). Истината е в Япония! И стига глупости за скъпите части, да не са по скъпи от на мерца примерно?Иначе качество-цена - Хюндай! Защо такситата в София смениха Лантра с Елантра? Ми щото направиха по над 400 хиляди в градско и при дупки и колата държи!
  • #14
    0 rate up comment 0 rate down comment
    MclarenF1/627 ( преди 15 години )
    Кога са фалирали марките които изброяваш това, че са под шапката на други компании не значи че не са англииски идеята за направата самото производството се прави от англичани,а финансирането е съвсем друг въпрос.А примера които даваш с астъна добре съгласих се а Миерцидесът които се обръщаше с 30 км на еленовия тест какво да говорим а препълнените сервизи на така наречените ти немски перфектни машини. И да имал съм и немски автомобил наистина доволен съм бил, но да си нямал англииски и да отричаш и останалите ще ме извиняваш, но чети си списанията и гледай предавания и си прави сам изводите! И като за последно именно предаванията на англичаните са най-обективни даже критикуват с пълна сила и своите марки,но поне не си правят измислена мега реклама както го правят останалите медии!!!
  • #13
    0 rate up comment 0 rate down comment
    Бай-Хйуй ( преди 15 години )
    Ако немците праеха оръжия .... щеха да са най добрите.... обаче им е забранено, и по добре явно не ги бива по военната стратегия (два пъти "за малко" са си 2 загуби) и затова новата им война е мирна - икономическа... но блаженни са невежите.
  • #12
    0 rate up comment 0 rate down comment
    fed ( преди 15 години )
    umalomajava6 vika6? e tva go vijdame s parvoto ti izre4enie o6te
  • #11
    0 rate up comment 0 rate down comment
    paf4o ( преди 15 години )
    audi ne e sus zadno, a e quattro plebei takiva hahahah