IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Черно море

Няма криза за Подразделение М на BMW

Глобалната финансова и икономическа криза и предизвикания от нея срив на продажбите на нови автомобили не важат за спортният отдел „М” на BMW.

Няма криза за Подразделение М на BMW
Нещо повече, автомобилите на Баварската фирма със обозначение „M” са реализирали с 50% повече продажби през 2008 в сравнение с 2007 година. 


Като цяло през миналата година BMW продава 24 186 „M” автомобила, което прави 2008 втората най-добра година в 30 годишната история на Подразделение М, като отстъпва по продажби само на 2002 година, когато бяха продадени 26 776 автомобила. 

Успехът на Подразделение М през 2008 се дължи главно на новия BMW M3, който в първата си пълна година на пазара успя да продаде над 18 000 автомобила по света. Най-успешната версия е на купето M3 с 10 571 продадени броя, следван от седана M3 (3 253 броя), M3 Кабрио (3 169 броя), седана и комбито M5 (2 465 броя), M6 кабрио (1 158 броя), M6 Coupe (1 102 броя), Z4 M Coupe (739) и Z4 M Roadster (699). 


Отново най-голям пазар за автомобилите на Подразделение М са САЩ, където бяха продадени 10 663 автомобила с обозначение М. В Германия са продадени 2 777 BMW M през 2008 г., което е нарастване с 37% спрямо 2007 г.
0 от 500
  • #22
    0 rate up comment 0 rate down comment
    milena ( преди 15 години )
    Уместна тревога.Но не е случайно,един интересен факт!Хюндай е единствената от големите автокомпании,която е 100% собственост само на един единствен човек.Няма акции на държавни холдинзи,нямат борд на директорите.Това я прави гъвкава и независима от частни и държавни интереси,и все по-ясно си личи какво предимство е това.Дано еврпопейците се поучат,а не да се хващат един за друг и дружно да потъват в блатото.
  • #21
    0 rate up comment 0 rate down comment
    euro_auto ( преди 15 години )
    Най-тъжното е,че президента на Тойота ще излезе прав,в една реч преди 4 години в Ню Йорк.Тогава звучеше малко несериозно,но за това време думите все повече стават факт,и се сещат за прогнозата му.Той каза,че не вижда конкуренция за лидерството на Тойота,нито в американците,нито в Европа.Конкуренцията си имала конкретно име,и се казвла Хюндай.И миналата седмица един група анализатори от USA говориха по CNN,че това вече е ясно очертаваща се тенденция.Хюндай била единствената в момента,която бележи двуцифрен ръст на фона на кризата.И в близките години борбата на върха ще е м/у Тойота и Хюндай,и вече се усещала на техните пазари.Не знам,според мен този Европейски съюз сега трябва да покаже за какво е създаден.Аз лично се ядосвам,сякаш Германия заспа,какво става?!
  • #20
    0 rate up comment 0 rate down comment
    фил ( преди 15 години )
    колкото по сложни и електрифицирани стават колите, толкова джапанките ще стават по-силни. бенц и баварците може да перфектни механици, но колегите са прави, че с жиците нещо не ги усещат нещата.кво ще става с нашите европейски коли не знам....след време само с акцизи може да ги преборим жълтите
  • #19
    0 rate up comment 0 rate down comment
    Ганчо ( преди 15 години )
    WickedSixD НАПЪЛНО СЪМ СЪГЛАСЕН С ТЕБЕ!!! Новите коли са МНОГО чупливи, особено компютрите на мерцедесите, но пък и тая индустря трябва да се развива, и каде отиде 2000, истинските коли са Мерцедес W124 по зрав и от титан, също така БМВ E30 и те са много здрави, за алдита и др няма да говориме шото VW никога са нямали хубави двигатели, окачване и т.н. само за незнаещите пасатите 2 голфове там другите строшляци блоковете на дизел и бензин са еднакви за кво говориме.П.С. Ако някой мисли че новото е здраво, да си помисли над фразата на Айнщайн "Нещата трябва да са възможно най-опростени, но не и прости." С електрониката нз колко е опростено.
  • #18
    0 rate up comment 0 rate down comment
    WickedSixD ( преди 15 години )
    Даам,ново Е36 320 или 325 от 1997,нищо друго не му трябва на човек.Новите коли са по чупливи от старите,тва и децата го знаят. Всичко след 2000 е пълно с електроника и е чупливо и не става,тва е момчета истината,пък вие ако искате я приемайте нали )
  • #17
    0 rate up comment 0 rate down comment
    Анонимен ( преди 15 години )
    Един приятел си купи е36is 97-*** година със всички екстри за модела!Много се чупеше, неговото ли беше такова обаче се разочарова тотално и го продаде!Иначе много хубаво вървеше!
  • #16
    0 rate up comment 0 rate down comment
    DDD ( преди 15 години )
    izostanal :D Mercedes vinagi 6te sa po skapi,po nadejdni,po klasni ot koqto i druga kola da e,i tova ot dosta vreme e dokazano...
  • #15
    0 rate up comment 0 rate down comment
    Anonimen ( преди 15 години )
    M'daa...BMW i Audi sega sa v konkyrencia, prosto 6toto Mercedes dosta izostanaha naposleduk - osobenno sled zlopoly4noto im "priklu4enie" c Chrysler!
  • #14
    0 rate up comment 0 rate down comment
    DDD ( преди 15 години )
    xaxaa predi malko ti kaza 4e drugite koli sa selski samo "Velikite BMW" stavat posle druggite srali ***.Zavist v slu4aq e gre6no za6toto dori ne te poznavam i kato gledam kolko ti e akala edva li 6te ti zavijdam...Qsno :D
  • #13
    0 rate up comment 0 rate down comment
    BMW ( преди 15 години )
    Sigurno..sa kato teb..Predpolagam,ne se zaqgdai izlishno s xora,koito ne poznavash..Tova che sum napisal onli vmesto only,,ne me pravi selski pochitatel..Az za men sam si napravil izborat,..po-skoro me draznqt nqkoi nepodgotveni,izpalneni sas zavist i sas bulgarski mantalitet..koeto na nas ni e prekrasna cherta v kavichki..,da sereeemm laiiina vav vsqka rabota,nezavisimo,dali q razbirame ili dali ni e tam mqstoto..Qsno