IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Черно море

PSA Peugeot Citroen ще се присъедини към алианса Fiat-Chrysler?

Един от най-разискваните казуси в световната автомобилна индустрия е алиансът между Fiat и Chrysler.

PSA Peugeot Citroen ще се присъедини към алианса Fiat-Chrysler?
Това е част от големия план за излизане на Chrysler от кризата. Целта е американската фирма да получи достъп до технологиите на Fiat за малки и средни автомобили с ниско потребление на гориво, до най-новите платформи и двигатели за тях. Идеята е част от тези агрегати и части да бъдат произвеждани в заводите на Chrysler. 

От друга страна Fiat може да помогне на Chrysler и с много развитата си дистрибуторска мрежа, най-вече на някои нови пазари. Според договора, Fiat няма да налива пари кеш в Chrysler, а ще получи 35% от всички нови проекти на Chrysler, базирани на предоставените им технологии. 

Chrysler ще разработи свои модели на базата на малките градски и компактни автомобили от Fiat. От своя страна италианската група разчита на Chrysler за реализиране на свои модели в САЩ. Става дума за Fiat 500 и някои модели на Alfa Romeo, които да бъдат произвеждани от Chrysler. 


Сега обаче този съюз може да стане още по-интересен, защото се заговори за възможно присъединяване и на PSA Peugeot Citroen. Заговори се за възможно сливане на френската и на италианската групи, но засега няма нищо конкретно. 

Появиха се информации, че Fiat търси гаранти за кредитна линия най-малко за 5 милиарда евро, за да осъществи сливането с френската група. Ако се стигне до сливане или някаква друга форма на съюз между Fiat, PSA и Chrysler това ще стане третата по големина автомобилна група, след Toyota и GM.
0 от 500
  • #16
    0 rate up comment 0 rate down comment
    marin ( преди 15 години )
    Какво за 1.3 и 1.9 CDTI?1.3 е адски груб и тромав и поради това има нереално висок разход,а 1.9 Opel обмисляли да се отказват от него защото имал висок специфичен разход,и май ще оставят 1.7 на Исузу за Астрата.Да не говорим за сигналите за теч на масло от 1-2 годишни автомобили.Какво се правите на изненадани?Да не би ФИАТ да ви плаща заплатата,че да казвате на черното бяло?Много сте ми странни... българска простотия,делим се на наши и ваши,детска работа
  • #15
    0 rate up comment 0 rate down comment
    raiko ( преди 15 години )
    чешем си езиците само.Аз имам R19,но не за това ви пиша.Ако следите авто-новините ще знаете,че нито немците нито французите са цъфнали и вързали,сукращават производства,персонал.Но има една марка,която направо разсипала точно Германия от продажби от есента на сам,тихо и без много шум.Не само до сега не били съкратили никой,а и вивело трета смяна в два завода.Това е тъжната истина за Европа.Познайте коя е тази компания?
  • #14
    0 rate up comment 0 rate down comment
    ilian_75 ( преди 15 години )
    Искам да ви питам нещо конкретно:защо новата Corsa 1.3 CDTI (сегмент В,75 к.с) харчи повече,и е по-шумна от Hyundai i30 1.6 CDTI (сегмент С,115 к.с)?Имаме служебни две такива.Това 1.3 CDTI не е ли на ФИАТ?Доста е груб и тромав. (аз иам старо пежо 306,за справка,и не бих го нарекъл безпроблемен автомобил)
  • #13
    0 rate up comment 0 rate down comment
    martu ( преди 15 години )
    ееееее най после фиат ще се доближи до "правенето на автомобили" след като пежо се присъедини кум тях,френската изискатност и италианския кич хах може да се получи нещо добро
  • #12
    0 rate up comment 0 rate down comment
    Анонимен ( преди 15 години )
    Спаг.... и Мин... може да прави някоя твоя роднина от женски род. С този линк дето си дал доказваш и теорията че "СПОРЕД НЕМСКИТЕ, кухо главо, НЕМСКИТЕ са най-добри ..... ,а пък СПОРЕД АМЕРИНКАНСКИТЕ, други автомобили са най-добри..(Японските)! Айде малко покарай и друго освен на баща си А4-ката от 2001 и се изказвай.
  • #11
    0 rate up comment 0 rate down comment
    Тарикат ( преди 15 години )
    Къде си тръгнала да обясняваш за качество, брички и т.н. Ти, която най-вероятно караш 15 годишна Корса, или също толкова изгнило Поло?!? Да ти кажа, че карам основно италиански автомобили (нови) и умирам от кеф да правя за смях пишман квартални рейсъри със 124-ки, гоУфчета, ГСИ-та и архивни "тройки", които си мислят че карат коли;-) Ако знаеш от Мерцедес кви макарони правят от 7 години насам ще ти се завие свят, да не споменавам откъде Опел и БМВ купуват дизеловите двигатели 1,3 CDTI, 1,9 CDTI, както и дизеловото моторче на Мини Купъра ;-) Позна ли? От Фиат.Жена, кво да я правиш?!?
  • #10
    0 rate up comment 0 rate down comment
    Анонимен ( преди 15 години )
    http://news.automedia.bg/read/5826.htmlЧетете малко повече и тогава пишете.Едните правят спагети, вторите минети а трети автомобили.
  • #9
    0 rate up comment 0 rate down comment
    Анонимен ( преди 15 години )
    karam ot novite Rena-Stzenik i sum dovolna.da,viarno jena sum ,no tazi kola mene me ustroiva.Imam malko dete i za mene i nego e super!!!Kude li ne sme hodili veche s neia i nikoga ne me e predala i podvela.Imam ia veche 1,5g. i nishto ne sum smenila po neia.
  • #8
    0 rate up comment 0 rate down comment
    az ( преди 15 години )
    незнам какви са тези злобни писания по долу,но сигурно са от почитателя на гоуф движението на свободни перничани преселили се в Лаолин ,но все още с регистрация-тунинг Пестин Коня. Само да Ви информирам : от Французите сме видяли само хубави неща, а от немци, американци ... ?!?
  • #7
    0 rate up comment 0 rate down comment
    Анонимен ( преди 15 години )
    Имаме в семейството 3 взети като чисто нови пежа(407 и 2 Партнера - и 3-те са на около 60-70 000км и досега и на ТРИТЕ само масло и консумативи). Имам и Чисто нов Фиат на 30 000км - също само масло и другите консумативи. Незнам за кво дъно говорите (явно дъното на Аутобилд), но ако се разграничим от тези стереотипи (във всички сфери) българина, може най-накрая да тръгне напред!!