Серия – 7 ще използва така наречената „по-лека” форма на хибридна версия, при която двигателят ще бъде изключван при спирания, а ускорението ще се подсилва от електродвигател.
От своя страна X6 ще бъде снабден с пълна хибридна система, която ще позволява на автомобила да се движи само на електроенергия или да комбинира усилията на двигател с вътрешно горене и мощен електромотор.
Двата хибридни модела бяха представени като концепции в Детройт. Серия-7 е на базата на модел 2009 с би-турбодвигател V8 с обем 4.4 литра и електромотор с мощност 20 к.с. V8 е с мощност 400 к.с. и с помощта на електромотора ще има потребление на гориво с 15% по-ниско от това на базисния модел.
Литиево-йонен акумулатор разположен в багажника на колата ще захранва електромотора заедно с енергията идваща от регенеративната спирачна система. BMW X6 ще бъде със същия двигател V8 с обем 4.4 литра но други подробности не се дават. За него производителите обещават намаляване на разхода на гориво с 20% в сравнение с базисната версия с двигател V8.
Вече е сигурно, че скоро тези два модела ще се появят в продажба, като не е изключено преди това серийните им версии да получат още подобрения.