1/85 Представяне на модела с три врати и предно предаване. Мотори: 1.0 литров с 54 к.с. и 1.3 литров с 72 к.с.9/87 Нов 1.5 литров дизелов мотор с 54 к.с.3/90 Преработка на модела, единствен мотор 1.3 литров бензинов вече с 75 к.с.4/94 Извънреден модел Open Air с нагъващ се платнен шибидах3/96 Смяна на модела. Наследникът и във версия с пет врати. Еърбег за водача серийно2/98 Еърбег и за мястото до шофьора серийно7/99 Спиране производствотоСпартанското оборудване на Старлет е най-големият му недостатък. Иначе малката Тойота е един от автомобилите с най-дълъг живот по европейските улици. И то не само в най-малкия клас. Лакът на каросерията продължава да блести след години употреба, едва над 11 годишни Старлет започват да ръждясват.На ниво са и вътрешните качества на автомобила. Пространството е с приемливи размери. След 96 г. багажникът с обем 214 литра побира и чантите за кратка ваканция. Видимостта от каросерията е добра, управлението със серво на волана - лесно. За съжаление сервото не е серийно във всички модели. ABS също трябваше да се доплаща при покупката на нов Старлет. Въздушни възглавници се появиха чак с представянето на последния модел през 96 г. По това време беше представен и моделът с пет врати. Многообразието не е от силните страни на малкия японец. Това се отнася и за гамата на моторите. От 90 г. основният агрегат е пъргавият 1.3 литров със 75 к.с. Към него трудно могат да се отправят някакви критики. Моторът издържа без съществени усложнения целия жизнен цикъл на колата. Най-често срещани повредиТойота Старлет се счита за най-надеждният автомобил в този клас по улиците на Европа. Производстовото му беше спряно през 99 г. За наследник се смята моделът Ярис.Мотор: дефектни гарнитури на главата (88-89 г.)Запалване: мокри и дефектни свещи, след 97 г. дефектен ключ на стартера