С този двигател „горещият” Jaguar XFR ускорява от 0 до 100 км/час за 4.9 секунди. Външният вид на XFR ще се отличава макар и леко от този на стандартния Jaguar XF. Нова е предната броня, а капакът на двигателя е с два релефни отвора за въздух.
Отзад се е появил спойлер на багажника и четири накрайника на ауспуха, по два от всяка страна. Jaguar XFR е с двайсет инчови лети джанти и ново активно окачване от Bilstеin, както и блокиращ заден диференциал с електронно управление, който може ефективно до преразпределя движещият момент между задните колела.
В интериора на XFR виждаме спортни кожени кресла, на таблото се е появило допълнение от тъмен алуминий. Идеята на Jaguar е новият XFR да бъде конкурент на модели като BMW M5, Audi RS6 и Mercedes-Benz E63 AMG.
Още снимки на Jaguar XFR