И двата модела се отличават с ненатрапчив външен вид, променена радиаторна решетка и хромирани рамки около фаровете. Инженерите проектирали обновените кабриолети са подсигурили и керамични спирачки, които се предлагат серийно при GTC Speed(на снимката горе) и като опция при по-слабия Continental GTC(на снимката долу).
И двата автомобила ще бъдат оборудвани със 6 степенна автоматична скоростна кутия, която предава увеличената мощност на агрегатите към четирите колела, чрез "torsen" диференциал, разпределящ въртящия момент между предния и задния мост според ситуацията на пътя.
.jpg)
Лимитираният GTC Speed, захранен с W12 агрегата на VW в досегашната си версия разполагаше със 552 конски сили, които при обновеният модел ще бъдат малко над 600 к.с. Според информацията най-силното някога произвеждано Bentley ще бъде способно да развива скорост от 310 км/ч със свален покрив и малко над 320 км/ч. със закрит гюрук. Стана ясно още, че обновеният Continental GTC Speed ще ускорява до 100 км/ч. само за 4.5 секунди.
Speed модела е оборудван със 20 инчови алуминиеви джанти обути с гуми Pirelli PZero, снижено окачване, подсилено шаси и нова, двойна ауспухова система.
Първият автомобил от Speed серията на Bentley е покорявал шосетата още през далечната 1920 година. Новитят GTC Speed които ще бъде на пазара през 2010 година ще се отличава, като най-бързият кабриолет на планетата и като пътническият автомобил, оборудван с най-големи спирачки.
Oще снимки на обновените GTC и GTC Speed


0