IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Черно море

Марчионе: След кризата ще оцелеят само шест фирми

Президентът на концерна Fiat прогнозира, че след края на световната икономическа и финансова криза в света ще оцелеят едва шест крупни производители на автомобили.

Марчионе: След кризата ще оцелеят само шест фирми

Според Серджо Марчионе само те ще успеят да запазят производството и вероятно да изкупят други производители, съобщава изданието Automotive News Europe. 

„До две години ще стане ясно кой именно ще оцелее, всичко зависи от самите играчи на пазара. Най-вероятно ще останат само по една фирма от САЩ, Германия, Япония и Китай, а също и френско-японския концерн и един потенциален европейски играч”, казва Марчионе. 

Според него да оцелеят в условията на подобна жестока криза ще могат само фирмите произвеждащи над 5.5 милиона автомобили годишно. 

Най-вероятно Марчионе визира като имащи възможност да оцелеят фирми като Toyota, General Motors, Volkswagen, Ford и Renault-Nissan

Според Марчионе, за да оцелее, Fiat спешно трябва да намери партньор за производството на автомобили и самостоятелно няма шанс в дългосрочна перспектива.
0 от 500
  • #13
    1 rate up comment 0 rate down comment
    Wane ( преди 15 години )
    Не съм съгласен с твърдението ти, че 2 марки на загуба е нелогично да се обединят. В крайна сметка от какво идват загубите? От високи разходи (и слаби продажби и т.н., но тях сега не ги коментирам). А как могат да се намалят разходите? Като се оптимизира развойната дейност => с решението си да ползват общи двигатели, компаниите пестят огромни суми пари... примерно вместо да харчат за разработката на 2 отделни V12, те ще похарчат близо 2 пъти по-малко пари за разработката на 1 V12.
  • #12
    1 rate up comment 0 rate down comment
    Driver ( преди 15 години )
    V biznesa niama poniatia kato "smiliavane" a INTERESI i proizvodstvo na KOLI a ne na izmi6liotini! Taka e normalno da iz4eznat erzac marki kati Fiat, Peugeot, Renault... no poslednata se zaka4i za Nissan i moje o6te malko da ocelee!
  • #11
    1 rate up comment 0 rate down comment
    Анонимен ( преди 15 години )
    Най-вероятно Марчионе визира като имащи възможност да оцелеят фирми като Toyota, General Motors, Volkswagen, Ford и Renault-Nissan. Според Марчионе, за да оцелее, Fiat спешно трябва да намери партньор за производството на автомобили и самостоятелно няма шанс в дългосрочна перспектива. Това не го казва фенче на Ауди а президента на Фиат ,който едва ли е фен Ауди! И разбира повече от теб от продажби и търговска политика.
  • #10
    1 rate up comment 0 rate down comment
    Анонимен ( преди 15 години )
    Фенчето на ауди направо ме разби тоя път...:)) даже още се смея и немога да спра! вярно с баща си сте големи Ауди маниаци :)...ама ти вече не се чуваш! Ти си по зле от скинар бре.....хаха
  • #9
    1 rate up comment 0 rate down comment
    bb ( преди 15 години )
    Тук някакъв италианец е развил една утопична идея и всички се хванахте за нея, че и я доразвивате. Вярно че е криза и всички автомобилопроизводители са в затруднение, но въобще не ми се вярва Даймлер Бенц да са чак пред фалит. Дори и БМВ ме съмнява, че ще фалират. Имали са преди такива тежки моменти и са се изправяли на крака, мисля че ще го направят и сега. По схемата на този Фиат и Пежо изчезват. Хонда и Мазда също. Че ще има сътресения ще има, че ще има фалирали фирми ще има, но да се твърди, че ще останата само 6 в света и че ще са разпределени така по континенти е глупаво.
  • #8
    1 rate up comment 0 rate down comment
    Анонимен ( преди 15 години )
    Всичко това е в сверата на догатките. Но едно е 100% сигурно ,че Мерцедес и БМВ няма да се слеят и то по една проста причина, че и двете компании в момента имат спад в продажбите и този спад се увеличава всеки месец. И двете марки имат стотици хиляди автомобили по пристанища и по складове и губят пари. За да живнат ще са нужни пари а те в момента губят пари и чакат помощ от държавата. Така ,че двете компании имат нужда от силен инвеститор а единствения такъв във Германия е Фолксваген. А доколкото познавам немския манталитет Германеца не би затрил марки като БМВ и Мерцедес. Тоест дори и да се сринат Фолксваген ще се погрижи да ги изправи и в това съм 100% сигурен. Германеца обича традициите си и ги уважава. Много е вероятно Фолксваген да ги купи. Но все още 2-те марки не са обявили фалити така ,че в момента всичко е само в сверата на догатките. Но сливането на две губещи компании е невъзможно! Двама еднокраки няма как да се подпират един в друг и да вървят напред на един еднокрак му е нужен друг с два крака на когото да се опре и да върви напред.
  • #7
    1 rate up comment 0 rate down comment
    NANI ( преди 15 години )
    I vse pak ne mi se vqrva:)BMW i Mercedes ne sa Shkoda i Seat!Nomer 6 e prav,4e moje da ima slivane mejdu tqh,no 4ak da b1dat zakupeni ot VAG..... spored men nqma t1k1v film:)Ne me razbiraite pogreshno,az haresvam Audi i karam takava kola,a i shte se radvam ,ako VAG zakupi BMW i MB,no kakto kazah-ne mi se vqrva
  • #6
    1 rate up comment 0 rate down comment
    Wane ( преди 15 години )
    Ако ще говорим за Mercedes и BMW, това което изглежда най-вероятно за момента е частично сливане на двете компании. Вече имаше официални изявления, че в близко бъдеще ще ползват някои общи двигатели.
  • #5
    1 rate up comment 0 rate down comment
    Анонимен ( преди 15 години )
    Нани говорим евентуално ако Фолксваген се смили и закупи БМВ и Мерцедес.. Това първо ,че може да не се случи , второ БМВ и Мерцедес може и да не фалират и трето казвам това което се случи навсякъде. Фолксваген купи Шкода и и сложи моторите от Голф и Пасат. После купи Сеат и му сложи мотори от Ауди. Сега Порше си слагат скоростни кутии от Фолксваген с двоен съединител. По принцп марката ,която фалира има причина ,за да фалира. И това най-вече е спада на продажби ! И новата компания ,която ще инвестира в марката ще гледа да разбере защо са паднали продажбите? След което тръгва да елиминира причините и ако причината е в Моторите , сменя моторите , ако е в качеството го подобрява, ако пък е в дизайн променя го. Но все нещо ще се промени щото ако не се промени продажбите няма да тръгнат нагоре-ФАКТ!! Дали ще е мотор,дизайн,трансмисия,матеряли,качество и т.н. но все нещо ще се промени и то ще дойде от печелившите модели на марката закупчик от нейните складове и от нейната гама!
  • #4
    1 rate up comment 0 rate down comment
    Анонимен ( преди 15 години )
    Абе NANI престани със тези коментари,излагаш се!Номер 2 е много прав и май ти си на 13