Първият модел на марката от М-серията, който ще бъде оборудван с такъв турбоагрегат е BMW X6 M Power. Освен новият двигател, прекият конкурент на Porsche Cayenne GTS и Mercedes-Benz ML63 AMG ще бъде и първият М-модел на BMW със задвижване на четирите колела. X6 xDrive M ще се появи през Юни 2009 година и ще се оборудва с турбоагрегата V8, който ще се поставя и на новите М5 и М6.
Този нов турбоагрегат ще бъде базиран на сегашният 4.4-литров V8, с който се оборудва X6 xDrive 5.0is. Той ще произвежда мощност близка до тази на 5.0-литровия V10 двигател на М5 и М6. Петстотинте конски сили ще ускоряват голямото SUV до 100км/ч за около 5 секунди и ще му позволяват да развива максимална скорост от 250 км/ч.
Според баварската фирма, новият M Power-турбодвигател няма да има по-добри динамични показатели от сегашният атмосферен V10, но ще предлага значително по-нисък разход на гориво и ниски стойности на вредни емисии. За това ще спомагат и някой нови системи, които ще се интегрират на новите М-модели - "stop/start"(изключваща двигателя по време на престой) и система при която използваната за спиране на автомобила енергия се натрупва за повторна употреба.
Тези нововъведения в спорното подразделение на BMW трябва да "изчистят" единственият недостатък на горещата М серия - високият разход на гориво.