IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Черно море

Хюндай Елантра/Hyundai Elantra

+ удобни седалки, точно превключване на скоростите, добро поведение на пътя- висок кант на багажника, почти липсват пространства за слагане на предмети в купето, малко място за седящите на задната седалка, некултивирани мотори

Хюндай Елантра/Hyundai Elantra
 История на модела
1/00 Представяне като наследник на Лантра. 4 или 5 врати, ABS и 4 еърбега серийно. 1.6 и 2.0 литра бензин, съответно 107 и 139 к.с.3/01 2.0 литров Комън-рейл дизел с 113 к.с.8/03 Подобрения в модела. Промени в предницата, по-големи 15-цолови колела, нов 2.0 литров бензинов мотор с 143 к.с.1/00 Представяне като наследник на Лантра. 4 или 5 врати, ABS и 4 еърбега серийно. 1.6 и 2.0 литра бензин, съответно 107 и 139 к.с.3/01 2.0 литров Комън-рейл дизел с 113 к.с.8/03 Подобрения в модела. Промени в предницата, по-големи 15-цолови колела, нов 2.0 литров бензинов мотор с 143 к.с.Изглежда целта при разработването на Елантра е била да се скъса с имиджа на евтините автомобили, произвеждани в Корея. Доскоро дори слепец можеше да разпознае, че седи в корейска кола. В Елантрата това ще му се отдаде трудно - няма я типичната миризма на евтини пластмаси, седалките са удобни, допринасящи за комфортното пътуване шалтери и ръкохватки, а прецизното превключване на скоростите е почти на нивото на скоростна кутия на BMW. При отворени очи правят впечатление симпатичният дизайн и солидната изработка. Малко тясно е пространството за краката на "втория ред" - в крайна сметка Елантрата е с дължина 4.53 метра. От тази гледна точка 390-те литра багажник са също само средна статистика. Както обикновено при марката възможностите на окачването да поглъща неравности по пътя са ограничени, а нивото на шум в купето е доста високо, поради шума на вятъра в каросерията и поради слабите бензинови мотори, които често се налага да бъдат държани в горните граници на оборотите. Не по-тих, но много по-приятен е въведеният през 2001 година Комън-рейл-турбодизел с 113 к.с., който ускорява много добре автомобила и същевременно държи разхода на гориво на съвсем прилични нива. Който не държи особено на имиджа на колата ще направи добра сделка със сравнително солидната Елантра.
 
Най-често срещани повреди:
 
Електрика: От време на време дефектни имобилайзери, празни акумулатори.
Поради грешно монтиран маркуч на климатика може да потече вода в краката на пътниците.
0 от 500
  • #3
    2 rate up comment 1 rate down comment
    Анонимен ( преди 11 години )
    Купих "Хюндай Лантра" (1.6, 115 к.с.) чисто нов преди 20 години. Дефекти досега: изгоряла крушка на стоп, изгоряла лампичка на резерва за горивото, напукано табло (но не е пазено от слънцето), протичане на уплътнение на помпата за съединителя, смяна накрайник на килбометраж.Ръжда няма - освен на единия калник, където беше удрана и е поправяна. За кола на 20 години и 200 000 километра е само това. Разход в града 10 литра, на дълъг път - 7.5.
  • #2
    2 rate up comment 2 rate down comment
    az ( преди 16 години )
    ne si zasluzava audi na dvoina cena lantra 2 br po dobre
  • #1
    5 rate up comment 3 rate down comment
    az ( преди 16 години )
    kolata mi e lantra na 9 godini gradsko har4i 10 s klima do 11.1 izvan grada 5-6 s ili bez klima motora e 88 ks 1.5 benz kombi mnogo sam dovolen karal sam reno pego mercedes i volvo