Новият „Hammer” ще бъде с преработен двигател V8 с обем 5.5 литра, познат от Mercedes 560SEC. Възможно е при модернизацията да се увеличи обема на агрегата до 6.0 литра, което кара създателите да определят мощния турбодизел като „Super Hammer“.
AMG иска да използва този двигател с по-лек автомобил, затова „Super Hammer“ няма да бъде монтиран на автомобил от Клас-S или CL. Според британското издание Autocar, автомобилът ще принадлежи най-вероятно към Клас-С, като ще бъде C 320 CDI, или към новия Е-Клас, който ще се появи идната година.
Засега друга информация за бъдещия автомобил не е известна. Предполага се, че двигателят ще бъде би-турбо с мощност над 500 к.с. и максимален въртящ момент 900 Nm.
„Super Hammer“ няма да бъде първият автомобил с дизелов двигател преминал през модернизация в AMG. През 2003-2004 беше изработван моделът на Mercedes-Benz C 30 AMG CDI, създаден на базата на SportCoupе от С-Клас и имаше мощност 170 kW и максимален въртящ момент 540 Nm.