IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Chernomore

Очаква се тясно сътрудничество между Porsche и Audi

Изданието Autocar съобщава, че Porsche предвижда да възстанови тесните си връзки Audi, след като получи контрола над Volkswagen Group.

Очаква се тясно сътрудничество между Porsche и Audi
Според източници от фирмата, шефовете на Porsche имат намерение да възстановят техническото сътрудничество с Audi, от което през 90-те години на миналия век се роди автомобил като RS2. 


Един от първите модели на Audi който ще бъде променен с помощта на Porsche, ще бъде бъдещия A5 Sportback. Това ще бъде един по-практичен вариант на A5 купе, с още две врати и по-голям багажник. На базата на RS5, Porsche и Audi могат да създадат супер автомобил с двигател V8 с обем 4.2 литра. 

Дори може и да не повишават повече мощността му, защото при RS5 този двигател ще предлага максимална мощност от 450 к.с. От Porsche ще подобрят още повече поведението на колата на пътя и ще постигнат нисък разход на гориво, като намалят собственото й тегло. 


Пред Autocar, шефът на Porsche, Венделин Видекинг (Wendelin Wiedeking) заявява, че той е учуден от факта, че от Audi са преустановили сътрудничеството с Porsche след успеха на RS2. Той заявява, че сега Porsche има силно желание това сътрудничество да продължи. 


Вероятно това се дължи на очакванията от страна на Porsche, световната икономическа криза да намали печалбите от спортните модели на фирмата, защото продажбите на най-печелившите модели като 911 Turbo и GT2/3 ще паднат. 

Бордът на VW през септември се опита да предотврати договорно сътрудничество между Porsche и Audi. Тогава разправията между председателят на VW Фердинанд Пих (Ferdinand Piech) и неговият братовчед Волфганг Порше (Wolfgang Porsche) стана достояние и на пресата. 

Миналата седмица обаче двамата са стигнали до споразумение как Porsche на практика да поеме командването във VW. Най-вероятно това отваря и нова страница в сътрудничеството между Audi и Porsche.
0 от 500
  • #19
    0 rate up comment 0 rate down comment
    влади ( преди 17 години )
    Като казах в предишния си пост,че ауди изостават в технологиите спрямо БМВ и Мерцедес имах предвид положението сега, не преди 40 години по отношение на "зелените технологи", хибридни системи,Н2 двигатели и.т.н. БМВ отдавна използват КЕРС във формула 1, оооопс, ауди маи ги нямаше там...Btw, нещо подобно има серийно в новите модели на БМВ. Колкото до TDI мисля че е запазена марка но на VW, a пиезоинжекторите ако не се лъжа първи ги въвеждат от Пежо при HDI, но може и да греша.Що се отнася до това парво да четем книжки и после да приказваме точно през последните няколко години двигателите на БМВ имат хегемония според същите тия книжки, дето ми ги цитирате и не случаино Мерцедес водят преговори за доставки на двигатели от точно БМВ. Не се опитвам да омаловажа приноса на Ауди в автомобилостроенето, а просто смятам че гледам обективно на нещата.Между другото, фен съм на Хонда и се радвам на новия Accord дизел 2.2 литра, модел който слага доста назат в много отношения и Ауди и БМВ и Мерц.Хаиде карайте си колите със здраве!
  • #18
    0 rate up comment 0 rate down comment
    Rldikona ( преди 17 години )
    Кво му обясняваш в Ауто-билд има тест между джипките Мерцедес ,Ауди , БМВ и Фолксвагена. Само за справка 3 литровия дизел на БМВ харчи колкото Q7 4,2 TDI въпреки ,че от БМВ са изпукали по книжка с 3 литра по-малък разход. Освен ,че харчи колкото него върви много по малко от Аудито(и нормално щото е с по-малко коне)!! Вози по твърдо , поема по-малко багаж и т.н. БМВ е последен в теста като няма показател в който да не пада и от Аудито , Мерцедеса и Фолксвагена!!!. А 3 литровия мотор на Q7 харчи с 4 литра по-малко от 3 литровия дизел на Х5 !! Кво повече да говорим да чете книжки тъпака и тогава да пише. Селяците само на чашка си коментират и си разказват легенди ама реалноста е друга.
  • #17
    0 rate up comment 0 rate down comment
    Senna ( преди 17 години )
    За щастие имах възможността да пробвам лично този автомобил,миналата седмица и дава реалните си характериситики!А не както казват от зиброените от теб компании 4 на 100 за БМВ ама не може да падне под 6 на 100 градско а аз говоря за 5 литра градско,без да се правиш на икономист,караш нормално не като *** но и не като бабичка и по енерция :)!Мерцедес пък пише на таблото че прави консумация на градско 6 на 100 а реално са към 7,5 трикове колкот щеш,но като напоълниш резервоара до "дупка" и разделиш средно колко и как си карал ще видиш разликите!Правилото важи за всички автомобили!!!Ето извадката от тази година:El Audi A4 en busca del m?nimo consumoEscrito por: Luis Gaton25 de Junio del 2008Ayer mismo 11 unidades de Audi A4 con motor 2.0 TDI de 120 CV han comenzado una prueba para demostrar la eficiencia de estos motores.Audi se ha fijado un objetivo bastante serio en esta demostraci?n: conseguir un consumo medio por debajo de los 4 litros/100Km. Seg?n el fabricante, el consumo medio de este coche es de 5,1 litros a los 100 Km y unas emisiones de 132 gr de C02 al Km. Para uso extraurbano Audi se permite homologar un gasto de 4,1 litros y para urbano 6,7 l /100 Km.El recorrido fijado es de 1.650 Km (entre Basilea y Viena), por lo que los conductores habr?n de ser constantes. Deber?n aplicar las t?cnicas de la conducci?n econ?mica llevadas al extremo, ya que la ruta es en carretera abierta, incluyendo autopistas de peaje, sin peaje y uso urbano.Para el que no conzca este motor, comentar que es el nuevo acceso de la gama Di?sel, un 2.0 TDI de 120 CV con filtro de part?culas. En el Audi A4 alcanza los 205 km/h de velocidad m?xima, que no est? nada mal.Esta versi?n de acceso est? a la venta desde 29.950 euros en carrocer?a berlina y sed?n. En el enlace est? toda la gama de precios del Audi A4Fuente: AudiП.С Като видиш някое БМВ по малко от 4 литра извън градско ми се обади,говоря за 3 или 5 серия не за 1ва!Същото важи и за мерцедес,Ауди поне са си сверили часовника!Тойота ъ Хонда яко газят пазара с бъдещият си Керс,там трябва да се притесняват останалите потребители,да БМВ работят като хамали но пак не достига това...Упсех на всички,нали от това печелим ние почитателите на техните марки ;)
  • #16
    0 rate up comment 0 rate down comment
    Triforce ( преди 17 години )
    До номер 15 - май си прав, ама аз пак бих предпочел БМВ-то. Иначе определено имат неща, които и БМВ и Мерцедес са ги нямали в съответната година. Стига сте се карали за глупости, сравнете им возията, здравината и разхода :)
  • #15
    0 rate up comment 0 rate down comment
    Анонимен ( преди 17 години )
    Теб май нещо са те изпукали с мокър *** в главата като си се родил та си останал *** доживотно. Я пак да чуя с кои технологии изостава Ауди при положение ,че БМВ масово копират техниката си от Ауди. Като почне от това ,че Ауди са вкарвали иновации още преди БМВ да почне да прави коли. Като кажем ,че БМВ от 30 години почнаха да произвеждат автомобили !! Тоест 45-50 годишните до 20 годишна възраст изобщо не са чували за автомобил на БМВ щото такъв е нямало но всички са знаели Ауди. Та да продължа за техниката. Като почнем от 4Х4 ,пиезоинжекторите ,двойния съедините,лед светлините ,TDI-запазена марка ако не знаеш и т.н. просто което видиш в новото Ауди ще го видиш след 2-3 години в БМВ. Как може такива *** да пишат толкова тъпотии. Цял свят знае кой е хита при колите само псевдо-*** дето и една книжка не са отворили все още като неадекватни се цепят ни в клин ни в ръкав. Това ,че във ващо село на "мегданя" и в "хоремака" има залепен календар със снимка на БМВ не ги прави с по-високи технологии от Ауди. Що новата петица ще има лед светлини? Защо от БМВ почнаха от 2години да си правят дизелите с пиезо инжектори? Защо от БМВ от тази година почват да слагат двоен съединител? Защо почнаха от 3-4 години да предлагат и XD? ЗАщо? Защо? ,ЗАщо? Защото искат да са наравно с Ауди в предлагането и не искат да изостават. Когато видиш Ауди да слагат нещо измислено от БМВ ,за да не изостават тогава говори.
  • #14
    0 rate up comment 0 rate down comment
    vladi ( преди 17 години )
    Малко update за SENNA, защото явно изостава с инфото, както Ауди изостават в технологиите по-отношение на БМВ и Мерц:). Иначе не са лоши коли...За БМВ: The 2.0 litre 4-cylinder diesel engine with Variable Twin Turbo, commonrail injection of the third generation and all-aluminium crankcasehousing delivers 150 kW/204 bhp and generates a maximum torque of 400 Nm between 2,000 and 2,250 rpm. It is the first diesel in theworld with a specific power output of over 100 bhp per litre of capacity.ЗА МЕРЦЕДЕС:Mercedes is on a quest to deliver greater power, economy and cleanliness with fewer cylinders. Today the German marque has taken another step forward with their new 2.1 liter CDI diesel engine, producing 204 hp with 500 Nm of torque while consuming just 5.4 liters per 100 km.
  • #13
    0 rate up comment 0 rate down comment
    BITburger ( преди 17 години )
    Oshte ot samoto si sazdavane Audi e bila obvarzana s drugi avtomobilni marki i bez individualnost.Mozhe bi po zapoznatite ot vas znayat kakvo simvolizirat 4te srebarni ringa ot emblemata i kakvo oznachava DKW (Dampf Kraft Wagen)AUTO UNION?
  • #12
    0 rate up comment 0 rate down comment
    badi ( преди 17 години )
    Audi nai skapanata marka na sveta ,za kvo trq da usirat porsche.
  • #11
    0 rate up comment 0 rate down comment
    NANI ( преди 17 години )
    Zashto,sega da ne im e mn. leko?
  • #10
    0 rate up comment 0 rate down comment
    M3 ( преди 17 години )
    M'daa...pri takava kombinacia/audi-porsche/ za BMW e kraino vreme da vklu4i Xdrive sistemata si i pri M modelite...ina4e 6te e te6ko..