
Колата е оцветена в сив цвят с перлен ефект, като някои от частите по каросерията са хромирани в черно. Нови са предната и задна брони, страничните панели, появил се е и малък алуминиев спойлер на капака на багажника. Привличат вниманието и специалните лети джанти с десет спици и размер 20 инча, с гуми 245/30 R20.

В интериора също преобладават нюанси на черния и сивия цвят, като много от частите са бляскави като повърхност на пиано. Кожените седалки Recaro също са в черни и сиви тонове.
Промените във външния вид и интериора са комбинирани и с някои механични доработки. Колата е с двигателя TSI с обем 2.0 литра, на който е прибавена турбина от APR. Получила се е възможност за три степени на повишаване на мощността. При най-високата Performance CC е с мощност 311 к.с., при режим GT мощността е 252 к.с и при режим Eco мощността е 222 к.с.

От Volkswagen твърдят, че при режим Eco концепцията на CC има разход в извънградски условия 6.2 литра на 100 км и при градски условия 8.7 литра на 100 км, което е доста по-икономично в сравнение със стандартния 2.0T CC.
Наред с промените по двигателя, от VW са добавили неръждаем стоманен ауспух от APR, променили са окачването с пружини от H&R, а спирачната система е от Brembo.


1