IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Chernomore

Lamborghini се готви за серийната версия на Estoque

Lamborghini ще произвежда серийно седана Estoque през 2011, казва шефът по развойната дейност на фирмата Маурицио Реджани (Maurizio Reggiani).

Lamborghini се готви за серийната версия на Estoque
Според него целият бизнес план за този модел вече е изработен и сега остава да бъде одобрен от Борда на VW. Ако това стане, разработката на серийната версия на автомобила ще започне във фирмата още в началото на идната година. Ако всичко върви според плановете, Estoque ще бъде на пазара през 2011 г. и ще има цена около 180 000 евро. 


Новият модел на Lamborghini ще бъде със системата за задвижване на четирите колела, позната от Gallardo. Двигателят ще бъде V10 бензин, с обем 5.2 литра с директно впръскване на горивото и максимална мощност 500 к.с. Прави впечатление, че мощността е по-ниска от тази на по-малкия LP560-4. За сметка на това от фирмата казват, че максималният въртящ момент, подобен на този при LP560-4, ще бъде наличен при по-ниски обороти, което ще позволява да се постигне ускоряване без особено напрежение за двигателя. 


Новото при Estoque е, че най-вероятно освен този двигател, ще има и други, като това ще бъде първият модел на фирмата предлаган още с пускането си с повече от един двигател. Обмисля се кои и колко да бъдат двигателите с които ще се предлага колата. 


Скоростната кутия ще бъде изцяло нова, със седем предавки и два съединителя. Региани казва пред британското издание AutoCar, че платформата може да бъде комбинирана и с V8 twin-turbo бензинови и/или дизелови двигатели. Lamborghini сега анализира и възможностите за монтиране и на хибридна система с двата двигателя V8, като целта е да се намалят вредните емисии и разхода. 


Региани пояснява, че подобни компромиси няма никога да бъдат направени със супер спортните им модели Murcielago и Gallardo. “Никога няма да предлагаме супер моделите си с дизелови двигатели, нито ще използваме турбини при тези автомобили. Ако направим това ще предадем нашите традиции и клиенти”, казва той и продължава. 


„При Estoque за сметка на това има възможност да предложим турбодвигател, дори и дизелов двигател. Това ще помогне колата да бъде с приемлива цена и да се продава по-масово. Няма Lamborghini което да постигне вредни емисии от СО2 от 120g/km, но все пак трябва да подобрим и нашите резултати в тази област”, казва Региани. 


С най-силният си двигател V10 Estoque ще има максимална скорост от 300 км/час.
0 от 500