IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Черно море

Супер спортен британски модел

За този модел се говори, че е бъдещето на британските суперавтомобили.

Супер спортен британски модел
Проектът е разработван от 2005 г. и сега за първи път прототип на Concept Climax е заснет по време на тестове. 


Дизайнът на колата е инспириран от старите състезателни автомобили от средата на миналия век, но технологиите са от 21 век. Колата ще се задвижва от четирицилиндров турбодвигател тип boxer, който ще може да работи и с биоетанол (E85). Неговата мощност е 296 к.с.. Движението се предава към задните колела чрез механична скоростна кутия с шест степени. 


Каросерията е направена от композитен материал и е с много леко собствено тегло. Climax ще тежи по-малко от Lotus Elise, например. В резултат динамичните му характеристики ще са много добри – от 0 до 100 км/час за 4.0 секунди, максимална скорост 270 км/час. 


При тези показатели производителите обещават среден разход на гориво до 7 литра на 100 км и вредни емисии от C02 – 243 г/км. Колата ще бъде с настройващо се окачване. Според предварителните информации цената на Climax ще бъде към 100 000 евро. 

0 от 500
  • #20
    0 rate up comment 0 rate down comment
    Kalpazan ( преди 15 години )
    *** дървения дизайн. Те всички коли на англичаните са такива кибритени кутии дялани с теслата.
  • #19
    0 rate up comment 0 rate down comment
    аз ( преди 15 години )
    А бе незнам какво не и харесвате на вида на колата, това е относно 11. Колата е перфектна, просто красота, изчистени линии, такива каквито рядко се вижда във подела на кола. Просто самата кола излъчва изчистеност на формата и просто красота. Който си мисли от тука че може да измисли нещо по-добро да се опита, аз лично съм склонен да дам 100 К паунда за тази кола, ако найстина има тези параметри който са дадени.
  • #18
    0 rate up comment 0 rate down comment
    MclarenF1/627 ( преди 15 години )
    J я остави този глупав ами намери в мрежата има док.филми относно направата на точно тези автомобили които коментираме в най малки подробности като говорим за подрабности даже става въпрос и от коя порода крави се прави кожената тапицерия.и сам ще се убедиш че нещата които се пишат не винаги отговарят на истината все пак на журналята им се плаща за тази работа и понякога нещата не са точно такива каквито ги описват.
  • #17
    0 rate up comment 0 rate down comment
    j ( преди 15 години )
    Не съм съгласен с теб, не ти говоря за някакви кабелчета или консумативи, а цели двигатели и скоростни кутии да речем. Също така целия дизайн и прочее са прави в Германия. Се едно ако дойде да речем една кола разглобена на части в България и тук просто завият болчетата да кажеш, че е българска.
  • #16
    0 rate up comment 0 rate down comment
    MclarenF1/627 ( преди 15 години )
    Икъде в цялото това нещо което си копирал и пратил се говори за произвадство на автомобил в германия а и годината е 2008 а не 2004. А за бентли и ролс ройс че се правили в германия ще ме извиняваш ама си в голяма грешка. а относно това че една част се прави в друга страна не значи че тя е производител елементарен пример сега в българия се правят части елекетрически компоненти кабели мабели и там некви подобни за германски и немски фирми това прави ли ни произвадители а
  • #15
    0 rate up comment 0 rate down comment
    j ( преди 15 години )
    Незнам за кво финансиране говориш но специално бентли и ролсройс идват на части в англия и просто си ги сглобяват там, иначе самия дизайн, двигатели и по-сложните части си се правят в германия.
  • #14
    0 rate up comment 0 rate down comment
    j ( преди 15 години )
    http://***.astonmartins.com/factory/amep.htm From the start of October 2004, production of engines for Aston Martin was brought back in house following the opening of AM's first dedicated engine plant.Based in a separate and AM branded building within the much larger Ford Niehl Engine Plant, Cologne, Germany, the 12,500 square metre facility has the capacity to produce upto 5000 engines a year (both V8 and V12) by 100 especially trained personnel. Like with the old V8, assembly of each unit will be entrusted to a single technician from a pool of 30. But unlike the old V8, the V12 can be assembled in a shade under 20 hours.
  • #13
    0 rate up comment 0 rate down comment
    MclarenF1/627 ( преди 15 години )
    *** като сте толкова умни и кадърни защо не го измислихте вие *** било ами *** ти даже и 2 грама мозък нямаш даже и такъв *** да измислиш и J кога Астон Мартин се е правил в германия бе ***.Нещо бъркате двата щата това че една компания е собственост на друга не значи че се произвежда от нея при горе изброените англииски фирми става дума единствено за финансиране което е мноооого различно от производството.И до 11 ами пиини повече че и ти като останалите може да ти доиде нещо та да измислиш нещо.
  • #12
    0 rate up comment 0 rate down comment
    j ( преди 15 години )
    Ролс-ройс са на BMW, Бентли са на VW, Ягуар са на Тата или както там беше индийската фирма, а Астон Мартин се прави в германия. А тва е ***, 100 000 паунда за кво? Поредните английска фирма дето ти иска пари за кола дялана с теслата, TVR поне бяха по-евтини.
  • #11
    0 rate up comment 0 rate down comment
    Art3mi$ ( преди 15 години )
    Абе неэнам, на мен ми прилича на кола на чиито капан е паднало нещо тежко! Може и да е бърэичко, ама тия малумни фарове...... англичаните нещо много са си пийнали май!Мен много трябва да ме бият, че да хрумне тая гроэоти!!!