IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Черно море

BMW подготвя новото поколение на Х3

Когато BMW започна да продава компактния SАV (Sport Activity Vehicle) X3 през 2003 г. в Mercedes и Audi тепърва започваха да мислят за негови конкуренти.

BMW подготвя новото поколение на Х3
Сега на пазара вече са GLK и Q5, а наред с тях и Volvo XC60, а и някои модели на японски и корейски марки. Затова BMW не иска да изпуска преднината си в този сегмент на пазара и готви новото поколение на Х3. 


Макар BMW X3 да е шеста година на пазара, остава най-продавания модел в Европа в този клас. За първите шест месеца на тази година в Европа са реализирани 29 000 автомобила BMW X3. Вярно е, че това е по-малко в сравнение с миналата година, но за модел на 6 години това е естествено. 


BMW X3 единствен от тройката Х3, Х5 и Х6 се изработва в Европа. Първите шпионски снимки на новото поколение Х3 показват, че първоначалната концепция за каросерията ще бъде запазена. Колата обаче ще носи характеристиките на новия стил на Баварската фирма с типичната форма на предната маска. Има прилика и със стила на X6, поне това може да се види по профила на тежко маскираните прототипи. 


Най-вероятно новият Х3 ще запази размерите си, които и без това са доста големи, но не е изключено да добави по някой милиметър във всички посоки. Това ще освободи повече място за бъдещия BMW X1. 

Вече се знае и това, че производството на бъдещия Х3 ще бъде пренесено в САЩ, кодето ще се произвежда заедно с Х5 и Х6. На пазара новото поколение на BMW Х3 ще се появи през 2010 г.  
0 от 500
  • #5
    0 rate up comment 0 rate down comment
    Nabludatel ( преди 15 години )
    Ami SAV/SAC e izraz na dinami4noto povedenie na putia...X-drive e samo 1 ot komponentite za tova.
  • #4
    0 rate up comment 0 rate down comment
    pissedoff ( преди 15 години )
    M3, ако беше дочел линка щеше да видиш, че има информация за новото А6 Allroad Qauattro и то ЕСТЕСТВЕНО е с променлив клиренс:The five-mode air suspension can be raised by up to 60 mm to provide ground clearance of 185 mm which is better than the older four-modeМисля, че статийката я има и на български.Та да приключим - X3 и po-specialno xDrive системата е прекалено добра за да използва маркетинга на BMW подобни евтини трикове. А относно поколенията и какво ще си избереш - ами каквото ти е на сърце и за което имаш пари ;-)
  • #3
    0 rate up comment 0 rate down comment
    VAYK ( преди 15 години )
    Какво да мислим..!? Идва второ поколение на БМВ докато другите пускат едва първо. Ти кое би избрал!?
  • #2
    0 rate up comment 0 rate down comment
    M3 ( преди 15 години )
    Ami pomisli si togava za6to novoto A6 allroad niama funkciata za promiana na klirensa...I za6to se poiaviava sega/2008g/ Q5, sled kato "o6te 1999g" audi sa imali ne6to kato...SAV!?? Taka 4e citiraneto na wikipedia, dori na angliiski ne za6titava tezata ti po nikakuv na4in!
  • #1
    0 rate up comment 0 rate down comment
    pissedoff ( преди 15 години )
    Маркетинга на BMW явно страда от творчески дефицит защото напоследък постоянно твърди, че BMW са създали сегмента SAV. Истината е, че са създаи термина. По отношение на сегмента показателен е следния цитат от тук http://en.wikipedia.org/wiki/Audi_Allroad_QuattroOff-road capabilitiesThe allroad was designed with the capability to tackle rough road conditions in mind; its standard adjustable air suspension system can lift the car high enough to provide 208 mm (8 in) of ground clearance and a low-range mode, absent from other quattro-equipped vehicles, can be selected with the touch of a button. When used in conjunction, the two systems made it possible for the allroad to complete an official Land Rover test-course, thus far it is the only car-based SUV that has been proven capable of doing so in testing.Това се случва 1999 година, а не 2003... Интересно X3 как се справя с тези тестове 10 години по-късно?