IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Черно море

Все по ясно е как ще изглежда Porsche Panamera

Напоследък се появяват все повече шпионски снимки на Porsche Panamera, като колата има все по-малка маскировка.

Все по ясно е как ще изглежда Porsche Panamera
Последната серия снимки е от тестове на Нюрбургринг, като вече ясно може да се види предната част на колата и нейния силует. 


Официално досега от Porsche са показвали как изглежда Panamera отгоре, както и част от предницата. Очевидно предстои пищна презентация на колата, която ще бъде реализирана в голяма кампания. Дотогава обаче ще продължим да показваме неофициални снимки, които ще стават все по-ясни, а колата ще има все по-малка маскировка. 


Сега от тези снимки се вижда само лека маскировка на Panamera в предната и в задната част. Визуално автомобилът изглежда доста голям, поне в сравнение с това, което сме свикнали да виждаме от Porsche. 

За сметка на това, силуетът на прозорците отговаря на традициите на марката. При този автомобил се променя едно неписано правило на фирмата, работило безотказно досега, което можем да опишем с израза „всичко отзад”. Сега задните колела ще бъдат задвижвани от разположен в предната част на колата двигател. 

Като цяло автомобилът няма ясна принадлежност към даден вид, той е смесица между купе с четири врати, седан, хечбек и лифтбек, защото задната част ще се отваря заедно със задното стъкло. 


Очаква се базисна да бъде хибридната комбинация от бензинов двигател с вътрешно горене FSI с обем 3.6 литра и мощност 213 kW, който ще бъде допълнен от електромотор с мощност 147 kW. Porsche ще предложи с Panamera и своя осем цилиндров двигател в атмосферна версия, с мощност 257 kW и в турбоверсия с мощност 410 kW. 

При положение, че конкуренцията се появи с още по-мощни варианти, от Porsche имат възможност да отговорят с десетцилиндровия двигател познат сега от Carrera GT


Очаква се серийното производство на Porsche Panamera да започне в завода на фирмата в Лайпциг още до края на тази година, а продажбите ще стартират през първата половина на следващата година. 

Официалната световна премиера на Panamera ще видим на автомобилния салон в Женева през март 2009. Годишно ще бъдат произвеждани около 20 000 броя от новия модел на Porsche, а цената ще варира от 80 до 125 хиляди евро. Около 1/3 от производството е предназначено за американския пазар.  
0 от 500
  • #36
    0 rate up comment 0 rate down comment
    Анонимен ( преди 15 години )
    "нервното" *** е право-кога ги карахте тия коли,че и мнения почнахте да давате?:)От тук може да видим само дизайна на Поршето.Моето скромно мнение е ,че Порше са се наакали малко с тия този път.Така стана и с Каена-механично пренасяне на идеята на дизайна за спорна кола на джип,което стана смешно.Продажбите не се броят-хора с кофти вкус дал Бог.Даже си мисля,че успеха на марката се дължи на консерватизма на дизайна и-всеки е свикнал как трябва да изглежда едно Порше.Марката явно експлатира една добра идея на основателя си и така е години наред.Когато Порше кривне в идеите си и хоп май бърка доста.За мен колата в този и вид е доста грозна,даже смешна.
  • #35
    0 rate up comment 0 rate down comment
    нервен ( преди 15 години )
    обаче аман от разбирачи кога успяхте всички да карате всички тея коли по които плюете
  • #34
    0 rate up comment 0 rate down comment
    CuMo ( преди 15 години )
    Пич, виж сега, аз не съм тук, за да се карам с хората или да ги обиждам, така че не ме причислявай към хората с гоУфовете, защото просто не съм от тях и като си толкова отворен кажи ти каква кола караш. Колкото до "легендарния" двигател 3.6, просто типа - боксер, позволява на инженерите да изстискат параметри, които са невъзможни за другите типове. Пример за същото са и Субару. А и пич, ай да вземеш да спреш с личните нападки, защото ако не забеляза, аз за никого не съм казал лоша дума (става дума за хората с коментарите) Без лоши чувства :)
  • #33
    0 rate up comment 0 rate down comment
    неутрален ( преди 15 години )
    16ти RUF не е Порше, според немското законодателство е отделен пройзводител. RUF правят колите си от немаркирани шасита и собствени части. И аз харесвам донякъде VW ама ми писна да слушам за тоя двигател "3600",който всъщност с кубатура 3800 650 конски сили и не е на Порше........
  • #32
    0 rate up comment 0 rate down comment
    Ferrari i Porsche ( преди 15 години )
    Симчо мамин сладък, ти хубаво не си писал досега ама айде и за напред да е така! Когато спреш да четещ кво е написал чичо Джим, а покараш тия коли се изказвай коя кола има характер и коя не...май само така може да се определи коя е колата с "характер"! Същите от TOP GEAR определиха Порше като оскъпена версия на VW "костенурка"...аз не им вярвам ама ти...! Айде припалвай ГоУфа и дерзай!!!
  • #31
    0 rate up comment 0 rate down comment
    ruf ( преди 15 години )
    Porscheto ot testa e RUF, ne e ot nai seriinite
  • #30
    0 rate up comment 0 rate down comment
    CuMo ( преди 15 години )
    Пичове, досега четох доста коментари, но не съм писал. Искам да им кажа на тея дето са за тъпите жабари - италианците просто не правят хубави коли. Може да са всякви, да са с "уникален дизайн", който лично мен изобщо не ме кефи, да са "страшно бързо", което пък като сравня с някое порше не става. Както пишеше в първия брой на сп. "Top Gear" за едно 911 GT3 RS - "Когато Ферари направят автомобил, те му добавят характер в последствие, Порше няма капак от плексиглас и боядисани капаци на клапаните с емблеми по тях. Не, това е най-грозния мотор за който може да се сетите. На GT3 не му е нужен изкуствено добавен характер, той си го има във всяка една частица. Ще кажете: това са само цифри. Да, но в реалния живот това е една чудовищно бърза кола. Защо не виждате толкова бегачки Ферари и Ламборджини на Нюрбургринг, защото техните собственици не са хора влюбени в шофирането, готови да мятат скъпите си автомобили по завоите на Зеления ад". Това беше дословен цитат от списанието, лично на мен ми стига мнението на едно от най-известните и реномирани "институций" за коли. Нямам какво да кажа, а тези които са за Ферарито и другите жабарски неща, карат някви фиати. ***
  • #29
    0 rate up comment 0 rate down comment
    Triforce ( преди 15 години )
    Не е Салим, а Салийн. Салим звучи като салам или нещо на турски :) Пък иначе си прав, че Turbo Stage Kit 2 вади 24 от 0-300. Има и Turbo Stage kit 3 - 0-300 - 22 секунди. Това обаче не е серийно, което за мен лично не е от значение. Който има пари, ще си направи тунинга и ще ги спука останалите. Но се съмнявам някой от тук четящите да кара някога с 300 км/ч по нашета урмяла магистрала.
  • #28
    0 rate up comment 0 rate down comment
    Анонимен ( преди 15 години )
    Ми купи си Ауто-билд и гледай. Теста е между Порше,Ламборджини ,S-7 Салеен и Мерцедес SLR Макларън. Теста е кой как ускорява от 0-300 ! И четирите коли имат максимална скорост по заводски данни 350км. Ще ти кажа само времената. Поршето 3,6 литра и 650 коня прави от 0-300км. за 24 сек. Второ е Ламборджинито -640 коня от 0-300км. за 34 сек.Трети Мерцедеса с 37 сек. а Салема и от три опита не успява да достигне 300 и още на 286 километра спойлерите му почват да стържат в асвалта. Явно не е добра айродинамиката и силното съпротивление натиска колата към асвалта. И въпреки своите 750 коня Салема освен ,че не можа да достигне 300 км. но и на теста от 0-100 показа много по-лоши данни от заводските от 0-100 за 4,2 сек. При положение ,че заводско би трябвало да успее за 2,8 сек. Както и да е няма едно към едно да обяснявамцелия тест и впечатленията на пилотите, просто този тест е много показателен за моща на Порше. И да не забравя Поршето бе много по-евтино от останалите но бе номер едно. За сравнение Мерцедеса струваше 1 милион евро а Поршето струваше 400 хиляди евро. Ламбото и то бе към милион, Салема също.
  • #27
    0 rate up comment 0 rate down comment
    Andrew ( преди 15 години )
    Priqteliu(lud po BMW) Panamera shte e mnogo po dobra ot mnogo drugi sportni sedani.Moje i da ne nadmine Rocket no shte e na kantara na Esoque . Vapreki che shte e s po niska cena ot Lambo to.