IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Черно море

Iveco възроди Campagnola

Campagnola се връща под марката на Iveco като SUV модел, отличен за тежък терен.

Iveco възроди Campagnola
Iveco, това не са само големи влекачи, автобуси и лекотоварни коли. С марката на Iveco има и off-road предназначен наистина за тежък терен. Всъщност Iveco вече произвежда два SUV модела - Massif, който се предлага с пет врати и сега Campagnola с три врати. 


Модел с името Campagnela e съществувал при Fiat от 1951 до 1987 г. Сега появилата се Campagnela с марката на Iveco в този смисъл е възраждане на предишната. Моделът е създаден на базата на Massif. На труден терен конкуренти на Ivecо Campagnola могат да бъдат само автомобили като Land Rover Defender или Jeep Wrangler


Още на пръв поглед се виждат възможностите на Campagnola за труден терен. Каросерията изнесена високо над пътя е дело на Giugiaro. Колата е способна да катери терен под ъгъл 50 градуса, да се движи назад по терен наклонен до 30 градуса. Това наистина са впечатляващи възможности за терен. 


Campagnela е с турбодизелов двигател с обем 3.0 литра с мощност 130 kW. Максималният въртящ момент е 400 Nm. Скоростната кутия е механична FPT 2840 с шест степени. Може да се избира между режим на постоянно предаване на движението 4х4 и такъв с предаване само към задните колела. 


Campagnola предлага четири места и доста добро обзавеждане, включващо климатик, аудиосистема с CD и GPS навигация.  


0 от 500
  • #16
    1 rate up comment 0 rate down comment
    jelezen ( преди 15 години )
    Като гледам тея ресори и тоя 3.0 дизел, тва ще да е текезесарка или военно значи не е за дупета,кисели газари и борчета, а за село и оффроад!
  • #15
    1 rate up comment 0 rate down comment
    jelezen ( преди 15 години )
    Като гледам тея ресори и тоя 3.0 дизел, тва ще да е текезесарка или военно значи не е за дупета,кисели газари и борчета, а за село и оффроад!
  • #14
    1 rate up comment 0 rate down comment
    jelezen ( преди 15 години )
    Като гледам тея ресори и тоя 3.0 дизел, тва ще да е текезесарка или военно значи не е за дупета,кисели газари и борчета, а за село и оффроад!
  • #13
    1 rate up comment 0 rate down comment
    jelezen ( преди 15 години )
    Като гледам тея ресори и тоя 3.0 дизел, тва ще да е текезесарка или военно значи не е за дупета,кисели газари и борчета, а за село и оффроад!
  • #12
    1 rate up comment 0 rate down comment
    jelezen ( преди 15 години )
    Като гледам тея ресори и тоя 3.0 дизел, тва ще да е текезесарка или военно значи не е за дупета,кисели газари и борчета, а за село и оффроад!
  • #11
    1 rate up comment 0 rate down comment
    железар ( преди 15 години )
    Както чета и гледам това ще да е лека версия на модела с двигател от бусовете и бая ржърдо окачване с тези ресьори маи си е за баш оффроад,иза село а не за борчетата и дупетата!!!!
  • #10
    1 rate up comment 0 rate down comment
    железар ( преди 15 години )
    Както чета и гледам това ще да е лека версия на модела с двигател от бусовете и бая ржърдо окачване с тези ресьори маи си е за баш оффроад,иза село а не за борчетата и дупетата!!!!
  • #9
    1 rate up comment 0 rate down comment
    Swetkavi4ka ( преди 15 години )
    mnogo dobro..mnogo,az sum vijdala sushto ot starite..edin italianec si beshe kupil i restavriral.. ludnica
  • #8
    1 rate up comment 0 rate down comment
    gothic ( преди 15 години )
    не се изказвай неподготвен, пич. Возил съм се на такава машина от предния образец - Фиат Кампаньола още през 7-те в Тунис. Съмнявам се, че си бил роден тогава, защото щеше да знаеш, че тая машина има нещо общо с УАЗ, колкото Симсон със Сузуки.
  • #7
    1 rate up comment 1 rate down comment
    martin_nl ( преди 15 години )
    4e tova si e jiva yazka ... ala bala *** e ne stava za ni6to ...