8/98 Представяне на нова генерация Акорд. Купе и седан. Нови мотори: 1.8 литров 136 к.с., 2.0 литров 147 к.с., 3.0 V6 с 200 к.с. (само за купе-модела)4/99 Представяне на спортната версия Type-R с 2.2 литров мотор с 212 к.с.11/99 Нова хеч-бек лимузина с 1.8 литров мотор с 136 к.с.1/03 Смяна на модела при седана, комбито следва през април същата година9/03 Нов дизелов мотор: 2.2 CTDI с 140 к.с.Качествена и солидна изработка, отличен автомобил.
Немските производители имат една любима дума, която обезателно трябва да стои навсякъде - Премиум. Върху Акорд не пише "Премиум", а би трябвало, защото е напълно заслужено. Изработката, комфортното возене, сигурното поведение, както и култивираните мотори задоволяват и най-високите претенции. Хонда в масовия случаи се отказва от носещите престиж 6.цилиндрови мотори. Такъв има само в красиво стилизираното Купе - 3.0 V6. На 4-цилиндровите, които стигат до 2.2 литра, малко не им достига, не от гледна точка на спокойно и култивирано въртене, а по-скоро на демараж. Мощността идва от оборотите, което означава повече работа с леко и прецизно превключващите се скорости. В Купето нямаше до 2000 година странични еърбегове, иначе оборудването на Акорд няма недостатъци. Само непременно препоръчителния климатик не се подразбира, автоматичен климатик има чак от ниво на оборудване ES нагоре.Най-често срещани повреди:
Мотор: Много рядко прегорели гарнитури на главата и скъсани ангренажни ремъци (до 98 г.)
Охладителна система: случаи на течащи радиатори (особено до 99 г.)
Електрика: Често отказват светлините на стоповете, генератори (до 97 г.)
Каросерия: Дефектира централното заключване, изхабяват се ключовете, кормилната уредба прави шумове