IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Черно море

Dacia модернизира и комбито MCV

В Париж Dacia показва модернизирания Logan MCV, който след седана също е преминал през фейслифт.

Dacia модернизира и комбито MCV
Най-силно променена е предната част на автомобила със седем места. Изцяло нови са фаровете, модернизирана е радиаторната решетка (като тази на Dacia Sandero), напълно преработена е и предната броня. 


Отзад промените са по-малко, като задната броня е нова с интегрирани светлоотражатели в нея. Новите брони са направили модернизирания Logan MCV по-дълъг с два сантиметра, без това да се отразява на обема на интериора.. 


Седалките от втория ред могат да се сгъват в пропорция 60/40, а тези на третия ред - 50/50. Така размерът на багажното отделение при пет заети места е 700 литра, при сгънати седалки от втори и трети ред – 2350 литра. 


Автомобилът е с модернизирана система ABS последно поколение на фирмата Bosch. Промени има и в интериора, който е в стила на хечбека Sandero. Новият Logan MCV може да бъде оборудван с четири предпазни въздушни възглавници. 


Двигателите са без промени – 1.4 и 1.6 литра бензин с три варианта на мощност - 75, 90 и 105 к.с. и два турбодизелови агрегата с обем 1.5 литра dCi с мощност 70 и 85 к.с. 


В Европа обновеното комби Logan MCV ще започне да се продава от ноември тази година.
0 от 500
  • #13
    0 rate up comment 1 rate down comment
    krushata ( преди 13 години )
    karam golf karal sam i gadna da4iq tova e pylna bangiq.i nerka ne govorim za spira4ki mejdu tezi dva vida koli.kolata mi e na 10 godini i 6te nadjivee s tolkova taq rumynska toqga
  • #12
    0 rate up comment 1 rate down comment
    Петрол ( преди 14 години )
    Когато попитали Хенри Форд: коя е най-добрата кола?, той отговорил - новата! Така, че това е Рено, изработено, с по-ниско качество, в Румъния. Но повечето, от детайлите и са на Рено. Никак не е лоша, а е и доста по-евтина и предлага голям товарен обем.
  • #11
    0 rate up comment 1 rate down comment
    mihovpetrich ( преди 15 години )
    Zdraveite az mislq che tozi avtomobil e mnogo dobur i zashlujava svoite pohvali toi e napraven za sredno statistichekiq bulgarin koito ne moje da si pozvoli da kara skupi avtomobili kato bmw i dr drugi stava vupros za novi avtomobili a dacia e na dostupna cena i vseki moje da si q kupi chisto nova a nqma nishto po dobro ot nov avtomobil bil to i dacia na men mi haresva tq dava vsichi udobstva za edin avtomobil ot tozi klas takache tova e super avtomobil na super malka cena zapochvashta ot 15990
  • #10
    0 rate up comment 1 rate down comment
    Анонимен ( преди 15 години )
    Не виждам за какво спорите аз също съм чел този тест в Ауто-билд! И не откривам нищо ,което да ме учуди. Все пак Голфа е на 1-во място в класа си бие и единичката на БМВ и Ауди А3 ,А какво остава да го сравнявате с Дачия. Още когато четох теста ми бе ясно ,че Дачията няма шанс просто не трябваше да я сравняват с Голфа а с някоя друга марка. Защото Голфа има близо 40 годишна история и всяка марка знае ,че за да стане първа в класа първо трябва да бие Голфа. Тоест няма как Дачийката да се пребори ..
  • #9
    0 rate up comment 1 rate down comment
    Bo ( преди 15 години )
    6, не говори глупости. Спирачния път на Дачия е 41,4 м при студени и 40,8 м при топли за модела с ABS, a без него е към 44. Това не е толкова зле, като се има в предвид, че колата не е някаква спортна резачка. Ако си разумен шофьор, не мисля, че това е от особено значение. Евтина и проста кола за безгрижна експлоатация без неволи по сервизите.
  • #8
    0 rate up comment 1 rate down comment
    христо ( преди 15 години )
    По повод сравнението между Голф 4 и Дачия си изпаднал в голяма заблуда, тъй като старата кола има амортизация и вероятноста за повреда е по-голяма. Цената на голфа като нов е почти два пъти по-голям. Возията е твърда на голфа. Спирачният път на Дачията не е толкова голямя, а е в рамките на нормалното.Голяма част от хората предпочитат нова кола. Защо ли?
  • #7
    0 rate up comment 1 rate down comment
    анонимен ( преди 15 години )
    Добре че са Аутобилд да ни кажат кво да си купуваме ;) и кво да се спира от производство, че току виж някои си купил Дачиа вместо Голф 4!
  • #6
    0 rate up comment 1 rate down comment
    Анонимен ( преди 15 години )
    Ще ви кажа минусите.. В Ауто-билд имаше огромна статия по темата дали новото е възможно да е по-лошо от старото. В смисъл дали е по-добре да си вземеш евтина чисто нова кола или от по-добра марка но на старо за същите пари. И сравнението бе между Голф 4 и Дачията. Познайте! Просто Голфа направи на нищо Дачията. Първо за мотори няма кво да обяснявам. Второ окачване ! В завой Дачията изобщо не може да да се справи при висока скорост за разлика от олфа който бе като закован за асвалта в завоя за разлика от Дачията на която едната гума отлепи на около 5 сантиметра от земята . Трето шум в купето - пак няма да обяснявам как Голфа се оказа много по-добре шумоизолиран. Четвърно ниво сигурност Еми ESP,ABS и още 5-6 спирачни асистента пиро-патрони на коланите, еърбеци отвсякъде и т.н. пак Голфа бие. Абе кадето и да барнеха не можаха да изкопчат нито една причина в полза на Дачията . Естествено заключението бе ,че е по добре 4-годишен Голф отколкото чисто нова Дачия.. А да не забравя спирачен път Голфа от 100 км. до 0 км.спира за 39 метра а Дачията за 70м. Автора обясняваше ,че когато Голфа е бил спрял ако пред него е имало друг автомобил то Дачията е щяла в това време да се нацепи с 60км. в час в предния автомобил. Но имаше и по-лоши данни на новата Лада спирачния и път и 90м. Което според Германците е самоубийство и автора на статията каза ,че тази кола трябва да бъде извадена от продажби.
  • #5
    0 rate up comment 1 rate down comment
    D ( преди 15 години )
    карам я вече 4 години! на 130000км. е! НЕ Е ВЛИЗАЛА В СЕРВИЗ! евтина, здрава, икономична и проходима!
  • #4
    0 rate up comment 1 rate down comment
    .... ( преди 15 години )
    Абе не ви знам какво плюете колата, 100% никой от вас не я е карал. Колата е ужасно висока, няма тон, има огромен багажник, харчи малко, евтина е, вози много меко, не е 7ца или А8, но и струва 5 пъти по-малко.Просто не знам какъв минус има за тия пари.Да не говорим, че старо бмв няма и половината електроника, Дачията показва моментен разход както и всички видове статистики, които можете да се сетите и няма в много коли от 2000-2005г.