IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Черно море

В Париж Toyota показва третото поколение на Avensis

Сред многобройните новини на щанда на Toyota в Париж, блести новото поколение на автомобила от среден клас Avensis.

В Париж Toyota показва третото поколение на Avensis
В Париж японците показват седан и комби от новото поколение, което е създадено тук в Европа, във френското студио ED2, а производството е във Великобритания. 


Третото поколение на Avensis е с по-големи размери от досегашното. Дължината на седана е 4695 мм, на комбито 4765 мм. И двете версии са широки по 1810 мм. Височината е без промяна от тази на сега познатия  Avensis, както и разстоянието между осите – съответно 1480 мм и 2700 мм. 

Колата е с отлична аеродинамика, като коефициентът на аеродинамично съпротивление при седана е 0.28, а при комби версията 0.29, което е сред най-добрите показатели в този клас. 


Има новини и при двигателите, като третото поколение на Avensis ще бъде с три нови бензинови агрегата на Toyota. Първият е Valvematic с работен обем 1.6 литра. Неговата мощност е достигнала 132 к.с., а максималният му въртящ момент е 160 Nm или с 10 Nm повече от този при досегашния агрегат 1.6 VVT-I използван при Avensis. Вторият нов двигател е също Valvematic, но с по-голям обем – 1.8 литра. Той може да бъде комбиниран освен с механична скоростна кутия и с новата Multidrive S. Мощността на този двигател е 147 к.с. Най-силен сред новите двигатели Valvematic е двулитровият агрегат с мощност 152 к.с. 


Новият Avensis се предлага и с три дизелови двигатели, които са модернизирани версии на досегашните агрегати. При тях е повишено налягането с което се впръсква горивото и са намалени вредните емисии от 3 до 10% в зависимост от обема на двигателя. 


Третото поколение на Avensis е оборудвано с така наречения „датчик на икономичността” (ECO). Това е индикатор монтиран само при вариантите с автоматична скоростна кутия, показващ доколко ефективно водачът управлява колата. При версиите с механични скорости има друг индикатор, който показва най-добрия момент за превключване на степента. Третото поколение на Avensis е с ново окачване и ново поколение система за контрол на стабилността, обозначена като VSC+. В критични ситуации на пътя тази система може сама да въздейства върху волана за завиване в дадена посока или за неговото връщане в дадена позиция. Сред оборудването на колата е и адаптиращ се круз контрол. 


Toyota Avensis 3 е с би-ксенонови адаптиращи се фарове. Джантите стандартно са с размер 16 инча.
0 от 500
  • #4
    32 rate up comment 8 rate down comment
    Анонимен ( преди 15 години )
    ми незнам ама комшията ми си купи нова и като вдигне над 100 километра скорост и цялата кола подскачаше и вибрираше и в сервиза на Тойота му казаха ,че това било при всички Тойоти някакъв дефект!! Естествено не повярвахме и тъй като е чисто нова колата и е гаранционна смениха цялото окачване но уви проблема си остана същия от сервиза само казаха : Нали ви казахме!! Това е. Королата вече отдавна е продадена както и доверието ми към марката..
  • #3
    32 rate up comment 8 rate down comment
    toyoton ( преди 15 години )
    Ти на старо ли си е купил Королата/строшена и катострофирала/? Дай повече подробности! Моят английски Авенсис е железен и за 150 000 км по нашите улици нямам основания да се оплаквам!
  • #2
    32 rate up comment 8 rate down comment
    Triforce ( преди 15 години )
    Ако е сглобявана в Англия, като моята Корола, едва ли ще си толкова щастлив, след покупката! Ако не е правено в Япония, а то няма как да знаеш, преди да я купиш, дуаш супата :) Аз пострадах от такава покупка от Англия... мноо зле!
  • #1
    32 rate up comment 8 rate down comment
    Pesho ( преди 15 години )
    Поредното доказателство защо Тойота е номер 1. Бих отишъл да си я купя още сега.