IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Черно море

Новата Lancia Delta в Европа струва от 20 000 до 30 000 евро

Третото поколение на Lanciа Delta вече се предлага на пазарите в много европейски страни, а скоро ще се появи и на други пазари, включително и в България.

Новата Lancia Delta в Европа струва от 20 000 до 30 000 евро

Двигателите за този модел са два турбобензинови с обем 1.4 литра Turbo Jet, с два варианта на мощността - 88 и 110 kW, и три нови турбодизелови агрегати тип Multijet. 

Бензиновите двигатели имат максимален въртящ момент 206 Nm. С тях новата Delta постига максимална скорост 195 км/час с по-слабия и 210 км/час с по-силния. Ускорява до 100 км/час с първия за 9.8 секунди с втория за 8.7 секунди. 


Първият от дизелите е с обем 1-6 литра, мощност 88 kW и максимален въртящ момент 300 Nm. Ускорява за 10.7 секунди и има максимална скорост 194 км/час. Следва двулитров Multijet с мощност 121 kW, максимален въртящ момент 360 Nm и максимална скорост 214 км/час. Той ускорява от място до 100 км/час за 8.5 секунди. 


На върха е 1.9 Twin Turbo Multijet с мощност 140 kW, максимален въртящ момент 400 Nm, максимална скорост 222 км/час и ускорение от място до 100 км/час за 7.9 секунди. Моделът се предлага в три версии на оборудване - Argento, Oro и Platino. 


Още базисната версия Argento е с доста богато оборудване – челни и странични въздушни възглавници, система за стабилизация VDC, асистент при изкачване на височини, климатик, аудиосистема CD/MP3 с 6 репродуктори, електрически външни огледала, електрически прозорци, регулируема бедрена опора за седалката на водача, фарове за мъгла и др. 


Средноевропейската цена на базисната версия е малко под 20 000 евро, а най-богато оборудваната версия на 1,9 Twin Turbo Multijet струва около 30 000 евро.
0 от 500
  • #25
    0 rate up comment 0 rate down comment
    Luca ( преди 15 години )
    http://carscoop.blogspot.com/2008/07/lancia-delta-hf-integrale-readers.html
  • #24
    2 rate up comment 0 rate down comment
    RPWWD ( преди 15 години )
    Лично аз съм очарован, малко останаха автомобилите със собствено излъчване, които трудно можеш да сбъркаш отдалеч с други. За съжаление не мога да си я позволя(все още:-)) чисто нова, но като станат на по 3-4 годинки ще се разпиша с една!
  • #23
    1 rate up comment 0 rate down comment
    Анонимен ( преди 15 години )
    tia sami se zakopavat! kakva delta e tova? nishto obshto s legendata! prosto po-goliam ipsilon!?...
  • #22
    0 rate up comment 0 rate down comment
    asd ( преди 15 години )
    kak shte da nemoje da stava duma za sporten duh ,oshte sred parvite dvigateli shte ima biturbo dizel s okolo 190-200 konq , a vsi4ki znaem che che nai silnite motori izlizat malko po kasno,kvo iskate vie 1000 konq li,i 200 sa dostatachni ,za kakav spor mi govorite da nqma da q karate po pistite taq kola,nikoi ne bi q kupil ako e takava
  • #21
    0 rate up comment 0 rate down comment
    Rambo ( преди 15 години )
    Delta horata ia svurzvat s rally i sport a v tova pokolenie i duma ne moje da stava za kola sus sporten duh,mislia 4e niama da ima uspeh!
  • #20
    1 rate up comment 1 rate down comment
    badi ( преди 15 години )
    tolkova pari za takva grozna brakma trq da si lud tvoa nemoje da staruva m/u 20000-30000lv novo kamo li eur
  • #19
    2 rate up comment 0 rate down comment
    Анонимен ( преди 15 години )
    Това е дизайн от типа love it or hate it повечето неща които са замислени авангардни и различни каквото е била идеята тук са такаНа мен адски много ми харесва.Преди 308 ми беше любимата кола в този сегмент сега е Delta
  • #18
    0 rate up comment 2 rate down comment
    ПрофесионалистА ( преди 15 години )
    Допуснаха грешка като я кръстиха Делта,защото всеки модел с това име ще бъде сравняван с легендарния модел,а те нямат нищо общо като визия.Би трябвало да е по-ниска и по-къса,като цяло по-компактна с чертите,формите и стила на модела от 90-те,интерпретирани по модерен начин.Интериора трябваше да бъде по-малко луксозен,но за сметка на това по-спортен.За съжаление според мен и тази Ланчия няма да се продава добре,респективно скоро няма да дойдат по-добри времена за производителя.ФИАТ решиха преди години да превърнат Ланчия от производител съчетаващ спорт и висока доза лукс в производител на луксозни комфортни автомобили и сгрешиха,защото погубиха самобитността на марката.Като усетиха,че не се получава,решиха да я превърнат в марка за крайни индивидуалисти,но пак не успяха,а и това означава свити продажби.Можеби трябва да се върнат към класическите за марката модели и да почерпят вдъхновение.За сега Ланчия ще си остане най-слабо развиващата се италиянска марка.За съжаление.
  • #17
    1 rate up comment 1 rate down comment
    ПрофесионалистА ( преди 15 години )
    Допуснаха грешка като я кръстиха Делта,защото всеки модел с това име ще бъде сравняван с легендарния модел,а те нямат нищо общо като визия.Би трябвало да е по-ниска и по-къса,като цяло по-компактна с чертите,формите и стила на модела от 90-те,интерпретирани по модерен начин.Интериора трябваше да бъде по-малко луксозен,но за сметка на това по-спортен.За съжаление според мен и тази Ланчия няма да се продава добре,респективно скоро няма да дойдат по-добри времена за производителя.ФИАТ решиха преди години да превърнат Ланчия от производител съчетаващ спорт и висока доза лукс в производител на луксозни комфортни автомобили и сгрешиха,защото погубиха самобитността на марката.Като усетиха,че не се получава,решиха да я превърнат в марка за крайни индивидуалисти,но пак не успяха,а и това означава свити продажби.Можеби трябва да се върнат към класическите за марката модели и да почерпят вдъхновение.За сега Ланчия ще си остане най-слабо развиващата се италиянска марка.За съжаление.
  • #16
    0 rate up comment 1 rate down comment
    diviq guz ( преди 15 години )
    Na mene mi prili4a na ford Kuga otstrani.V dneshno vreme mai se zabelqzva i "globalizacia" pri dizainite.Gledam novite Citroeni dosta 4erti imat na audi primerno.