IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Черно море

Audi показа новите S4/S4 Avant

Audi официално показа новите S4 седан и комби (Avant) на своя „горещ” модел в среден клас.

Audi показа новите S4/S4 Avant
Макар от доста неофициални и шпионски снимки колата да беше позната, сега от фирмата в Инголщад дават официалните данни за двата варианта на S4. 


Компресорният двигател на колата е V6 с обем 3.0 литра и предлага внушителните 333 к.с. (245kW), това е с 10% повече от мощността произвеждана от би-турбо двигателят на BMW с шест цилиндъра, монтиран на 335i. С него Audi S4 ускорява от място до 100 км/час за 5.1 секунди. 


Новост при S4 сега е активния диференциал, който има различни настройки, избирани от водача. Основна функция е да се намали съпротивата на волана при завой. Новата технология използва маслена баня, многодисков съединител и електро-хидравлично усилване за да предаде движението на всяко от колелата на една от двете оси. Компютър подсигурява мигновена реакция на колата (за 100 мили секунди по данните на производителя) при промяна на пътната обстановка. 


От динамичната система наречена drive select, водачът може да промени реакцията на двигателя при натискане на газта, реакция на кормилната система и промяна съобразно скоростта. Режимите на настройка са три - comfort, auto и dynamic. Новият Audi S4 е оборудван със системата MMI, която позволява да се програмира от водача и четвърти, съставен от него режим. 


Колата има и настройващи се шокови абсорбери, динамична кормилна система и спортен диференциал. Новите S4 и S4 Avant имат и промени във външния вид от стандартния A4. Специални джанти S-design с размер 18 инча, новия спойлер и четирите накрайника на ауспуха са основните разлики. 


В интериора на S4 е заложено на спортния вид, емблемите S4 са на таблото и на кожените седалки, който имат и автоматична настройка за подкрепа на тялото, включително и в областта на кръста. Стандартния интериор е решен в черни тонови и много алуминий, като екстра може да се поръча интериор с много карбон и дърво. 


Колата е оборудвана с адаптивен темпомат, изключителна аудиосистема от Bang & Olufsen и навигационна система. Новото Audi S4/S4 Avant ще бъде на пазара в Европа от март 2009.



0 от 500
  • #24
    1 rate up comment 0 rate down comment
    Наблюдател ( преди 15 години )
    Спорът между М3 и n1ck е точно като колите които защитават - БМВ си е класика а ауди - селяния.
  • #23
    1 rate up comment 0 rate down comment
    Анонимен ( преди 15 години )
    КАРАМ МЕРЦЕДЕС Е 270 2004 Г. ОБИЧАМ СИ КОЛАТА НО ТРЯБВА ДА ПРИЗНАЯ,ЧЕ В МОМЕНТА АУДИ СА НОМЕР 1
  • #22
    1 rate up comment 0 rate down comment
    M3 ( преди 15 години )
    Tc-tc...na6ia selski "barovec" se zadavi i zagasna - su6to kato audi na svetofar...))))
  • #21
    1 rate up comment 0 rate down comment
    n1ck ( преди 15 години )
    Уникално Професионален Оригинален ТУТМАНИК М3 !
  • #20
    1 rate up comment 0 rate down comment
    n1ck ( преди 15 години )
    axhxhaxahxahaxhxahxahxhaxahxahxhaxhahxahxahaxhxahxahaxhaxhxahxahxahxahaxhxahhxahaxhxahxahxahxahxahxahxahxahaxhxahxahxhahxahxahxahxahxahxahxahxahaxhaxhaxhaxhhaxhax
  • #19
    1 rate up comment 0 rate down comment
    M3 ( преди 15 години )
    Breii...na6ia "ymnik" n1ck nakraia da kage ne6to verno - razbira se 4e gi gleda6 BMW-ta ot 92god. otblizo prez ogledalata na "super" audito si ot 2007..ili 08god - nali si ni selskia "barovec" tyk..))), taka i 6te gi gleda6 prez 2015god s novoto si audi - BMW-ta ot 2000god. No VINAGI 6te se zveri6 na zadnite svetlini na prefu4ava6tite krai gorkoto ti aydi, suvremenni BMW-ta...tova e polojenieto i vinagi 6te e taka..."ymniko"...)))
  • #18
    1 rate up comment 0 rate down comment
    n1ck ( преди 15 години )
    Ама ти верно не осъзнаваш колко си зле :D колко пъти да ти казвам че не ги разбираш нещата! Ти ми се пъниш насреща ... зарежи за момент твойто скромно ситроенче Ах70 и вземи се качи на някое ново Ауди , и мога да ти кажа че не карам Гоуфче както ти твърдиш а си карам Ауди-то и когато реша да се закачам със някой отворко със някое Бмве-це от 92-ра и май напоследък много често ги гледам във задното огледало ;)
  • #17
    1 rate up comment 0 rate down comment
    M3 ( преди 15 години )
    Явно по диалекта си имаме работа с варненски - ама от селата "гагауз", яхнал голф 2-ка и мечтаещ за ауди...Браво бе n1ck - досега това беше нарицателно за перничани, ама варненските селяци направо в земята ги удряте...)))Пък някой ден ако пораааснеш "малко" може и да ти даде някой да направиш кръгче с BMW - да видиш какво е кола, де...;P
  • #16
    1 rate up comment 0 rate down comment
    n1ck ( преди 15 години )
    M3 Ако осъзнаеш колко си зле... щи се иска се метнеш от аспаруховия мост без въже ве Злетак ... ти явно наистина доказваш тезата че умен фен на Глупавата марка ВиеМВие няма ... мълчи и сърбай супа
  • #15
    1 rate up comment 0 rate down comment
    M3 ( преди 15 години )
    Iavno niakoi "ymnici" tyk viarvat na staroto zablujdenie, 4e kato povtoriat niakakva glypost 3-4 puti i tia hoop 6te stane istina...Ta su6tite iavno ne vijdat 4e posledbite 4-5 godini audi ne praviat ni6to drygo, OSVEN DA VURVIAT PO PUTIA NA BMW - NO VINAGI SLED NEGO!! I tui kato im stana iasno, 4e po putno povedenie i dinamika nadali 6te go stignat /ne6to razbrano o6te predi 20 godini ot Mercedes/ se probvat s dizainerski trikove da mutiat glavite na "ymnicite" ot roda na dolnia "n1ck"...Taka 4e o6te duuulgo 6te gledame posldovatelnosta: M3 - RS4 ili 5...do sledva6toto i po-dobro M3...su6toto e s M5 - sega RS6...posle pak po-dobroto sledva6to M5. Samo gledaite kak kato izleze X5 M 6te se poiavi s "grohot i triasuk" DISELOVIA HIPOPOTAM Q7 6.0TDI - za smiah i na gargite...Goliam maitap...)))