IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Черно море

Форд Фиеста/Ford Fiesta

+ много добро поведение на пътя, приятно окачване, силни спирачки, пълноценен пакет за сигурност- Частично непрактично управление, труден достъп до задната седалка

Форд Фиеста/Ford Fiesta
 История на модела
 
4/89 Представяне на новата генерация на модела с 3 и 5 врати. Мотори: 1.1 литра бензин с 50 к.с. и 1.4 литра бензин с 71 к.с.9/89 Увеличен обем на резервоара - 42 литра и багажника - 250 литра10/90 1.8 литров дизелов мотор с катализатор за оксидация и 60 к.с.1/92 Представяне на Фиеста S с 105 к.с. и Фиеста XR2i с 130 к.с.1/94 Еърбег за водача серийно, 1.4 литровия бензинов вече 73 к.с.1/96 Смяна на модела: Нова генерация на малкия автомобил с 3 и 5 врати, Мотори:
1.3 литров бензинов с 50 к.с. или 60 к.с., 1.25 литров бензинов с 75 к.с., 1.4 литров с 90 к.с., както и един дизелов 1.8 литров с 60 к.с.7/97 Еърбег за мястото до водача серийно9/99 Подобрения в модела, нагаждане към новия дизайн на Форд - New Edge7/00 Нов дизелов мотор - 1.8 литров с директно впръскване и 75 к.с.9/01 Представяне на изцяло новия наследник10/04 1.6 TDCI с 90 к.с.По време на изключетелно дългата си кариера Фиеста преживя всички върхове и спадове. Форд реагираше на спадовете с продажбите с атрактивни предложения, оферти под формата на специални модели, интересни бонус пакети с любимите екстри и т.н. Историята на модела е дълга и преминава дори през паралелно предлагане като Мазда 121.От гамата на моторите, предложени на пазара през 96-та година, особено добро впечатление прави 1.25 литровия бензинов с 75 к.с. Другият двигател, който се радва на особена популярност е антиката 1.3 литра бензин с долно позициониран разпределителен вал и 50 или 60 к.с. Версията с 90 к.с. почти не играе роля на пазара.
С предлагания дълги години единствен дизелов мотор инженерите от Кьолн не успяха да постигнат стандарта за класа. 1.8 литра обем на мотора имат смисъл само за онези, които наистина карат много. Чак от 2000 година се предлага модерни дизели с директно впръскване и пъргавите TDCI в актуалната Фиеста.
До всеобхватното преработване на модела през 96-та Фиеста предлагаше в много детайли автомобилна техника от 80-те години. Естествено подразбиращи се елементи като автоматичен механизъм за пръскане на вода по стъклото или задна чистачка, работеща на интервали не можеха да се поръчат дори срещу доплащане. Форд сложи край на тези недоразумения в края на 90-те, но някои неща като отваряне на багажника само с ключ се запазиха чак до преставянето на новия модел през 2001 година. Към добрите страни на Фиеста спадат от край време удобните седалки, които предлагат достатъчно място дори на по-едри хора. По отношение на сигурността колата разполагас 2 еърбега серийно още от средата на 1997 година. ABS срещу доплащане се предлагаше от началото на 96 г., а влезе в серийното производство през 99 г. Не всички екземпляри, обаче разполагат с такова оборудване, тъй като ABS-а и сервото на волана можеха да се извадят от цената на автомобила. Форд се специализира в минимизиране на цената, с което даде възможност на клиентите си да се откажат доброволно от повече сигурност и комфорт. Фиеста принадлежи към непретенциозните автомобили на пазара. Фиксираните и сервизните разходи се движат в предвидими рамки.
Който залага на комбинацията от култура на придвижване и добри технически характеристики ще остане доволен от 1.25 литровия бензинов мотор, макар че и старите 1.3 литрови се справят добре в сферата на приложение на Фиестата.
 
Най-често срещани повреди:
 
Мотор: Повреди, предизвикани от загубена капачка на отвора за наливане на масло (до 97 г.)
Проблеми със запалването: Дефектни генератори, скъсани кабели и ремъци. Дефектни ламбдасонди (02 г.)
Ходова част: Проблеми с носачите, стабилизаторните лагери (обратно повикване в сервизите през 96 г.) и главния спирачен цилиндър
Изработка: Неуплътнени врати, прозорци, шибидах 
0 от 500
  • #8
    3 rate up comment 0 rate down comment
    Peko ( преди 12 години )
    zdravi,ikonomichni i mnogo pargavi
  • #7
    3 rate up comment 0 rate down comment
    иван ( преди 13 години )
    имам фиеста 1992 1.1моно страхотен автомобил за града най добрия
  • #6
    4 rate up comment 1 rate down comment
    maniaka ( преди 15 години )
    имам фиеста-1300моно djiq 93-година страшно паргаво автомобил4е от една година я карам и мога да ви кажа 4е нямам никакви проблеми с нея сменил сам и саединителя и гарнитурите на колекторите колата е на газ и бензин хар4и много малко в наи големите студове нямах никакви проблеми с паленето,а хората които мислят 4е наи добрият форд е продаденият са адски много заблудени няма добра ло6а кола наи добрата кола е подаржаната.
  • #5
    2 rate up comment 1 rate down comment
    iskra ( преди 16 години )
    Някой може ли да ми каже колко струва едно табло за ford fiesta.Ако стрелката на скоростомерамзапочне да трепти трябва ли цялото табло а се сменя.
  • #4
    2 rate up comment 2 rate down comment
    chocho ( преди 16 години )
    имам форд фиеста 1,8 диэел 97г,голям *** не мога да му намеря алтернатор в цяла София,МОЛЯ ПОМОГНЕТЕ choci78***abv.bg
  • #3
    3 rate up comment 1 rate down comment
    Вилко ( преди 16 години )
    Притежавам Фиеста 1.8D от 94г.Много икономична,без никакви проблеми. Карам я всеки ден и съм много доволен.Дори и при тази разлика в цената на бензина и дизела ми излиза много по-изгоднода карам дизел.Колата е стабилна, с отлични спирачки. Единствено ръждата по един от калниците разваля доброто впечатление.
  • #2
    5 rate up comment 0 rate down comment
    Зико ( преди 16 години )
    Аз карам новата фиеста 1.4 дизел 68 к.с.страхотен автомобил на много поносими цени е, разходи по всички показатели са нормални, достатъчно широк и практичен. Честно казано не мога да изброя недостатъци особено в контекста с тоя ЦЕНОВИ шОк при ДИЗЕЛА!
  • #1
    12 rate up comment 2 rate down comment
    Милен ( преди 16 години )
    Аз съм горд притежател на Фиеста с вентилиран двигател пълна инжекция 1.25 Zeteck.Доволен съм от автомобила и не съм се сблъсквал с недостатъците описани в тази статия.Моите проблеми са свързани единствено с окачването - тампони на рекативната щанга и макферсоните, което разбира се е нормално след като шофирам по българските пътища.За мощноста си автомобила е досатъчно стабилен, лесно управляем и е чисто удоволствие да се шофира.За градски условия автомобила е повече от перфектен, амневреността му позволява "магии" на пътя, а маките му размери са изключително предимство при намиране място за паркиране.