Прогнозите обаче са още по-смели. От 2008 до 2010 включително Volkswagen ще инвестира 28,9 милиарда евро. Всички марки влизащи в концерна ще предприемат офанзива с нови свои модели. Целта е до 2015 г. да бъде свалена Toyota от световния трон. Тогава Volkswagen планира да продава повече коли от всеки друг производител.
Продадените 3.31 милиона автомобили през първите 6 месеца на тази година представляват нарастване със 7.2% в сравнение с продажбите през същия период на 2007 г. В същото време разликата между Toyota и Volkswagen остава много голяма, като японците са продали за 6-те месеца на година 9.5 милиона автомобили. На второ място е General Motors с продадени над 9 млн. автомобили по света.
Досегашният трети в класирането, Ford продължава да изпитва затруднения, като продажбите от януари до юни 2008 са спаднали с 11% в сравнение със същия период на 2007 г. Така с продадени 3.09 милиона автомобили Ford остана четвърти.
Като цяло през тази година продажбите на нови автомобили в САЩ са доста лоши, което се дължи на кредитната криза в страната. Според анализ на неправителствената организация J.D. Power, която се занимава с проучвания в автомобилния сектор, продажбите на нови автомобили в САЩ през този юли са били най-слабите от 1992 г. насам. Според организацията през следващата година има малки шансове за положителна промяна.