Високотехнологичното челно стъкло успява да привлече вниманието на водача върху обекти на пътя, които иначе може и да пропусне. Например при шофиране в мъгла лазерът проектира синя линия на челното стъкло, която показва края на пътя. Ако при движение през нощта инфрачервените сензори открият движещ се предмет, човек или животно, проектират образа му на стъклото за да предупредят водача за евентуалната опасност.
Технологията включва специален слой в челното стъкло, на който се проектират нужните обекти които стават видими само при ултрачервена светлина. Сензори следят непрекъснато положението на колата на пътя, а камери и сензори следят позицията на главата на шофьора и неговите очи.
Работата върху този проект на General Motors все още продължава, така че има време до появата й на пазара. Подобна технология се използва при самолетите изтребители, където различна информация се проектира на челното стъкло пред пилота.
Сега в автомобилната индустрия се използва технология при която на малък монитор на таблото се показва подобрен образ на пространството пред автомобила, който подпомага водача например при лоша видимост. Има и действаща технология, която проектира информация в ъгъла на челното стъкло, но това засега са по-маловажни данни, като скоростта на движение или честотата на слушаната радиостанция.