Всъщност да уточним, че показаната концепция в Лондон е разработена съвместно с английската фирма Prodrive, където шасито на автомобила е било приспособено да се справи с рязко повишената мощност на автомобила. Освен промените в шасито, Prodrive ще произвежда ръчно и по поръчка двигателите. Тези агрегати имат мощност с около 60 к.с. по-висока от тази при автомобила на Subaru World Rally Car.
Бъдещата серийна версия на Subaru-Prodrive 380S най-вероятно ще изглежда доста по-различно от тази STI версия, показана на щанда на Subaru в Лондон, макар че ще запази някои от характерните й белези. Ще остане например двойният накрайник на ауспуха с диаметър 90mm, ще бъде запазена и предната броня.
Серийният STI 380S ще има изпъкнали арки над колелата и 19 инчови джанти. Освен 380S, скоро ще видим и друга версия на Impreza WRX STI - 330S. Тя ще попадне в промеждутъка между стандартния STI и 380S. Очаква се бъдещата Impreza WRX STI 330S да ускорява от място до 100 км/час за 4.4 секунди и да има максимална скорост от 250 км/час.
Засега „S” моделите на Subaru ще се продават само във Великобритания от края на годината.